Pristatyti kvepalai, atskleidžiantys, kaip ateityje gali kvepėti gėlės

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotraukos
Pranešimo siuntėjų

„Thomas De Monaco Parfums“ pristato „Artist Collection“ – visiškai naują savo istorijos skyrių, kuris šlovina riziką, vaizduotę ir eksperimentavimo laisvę. Jei „Gold Collection“ gimė įkvėpta paveldo ir emocijų, tai „Artist Collection“ įkūnija nerimastingumą ir atsinaujinimą, sukurdama erdvę, kurioje pirmauja parfumeriai, o kūryba skleidžiasi be ribų.

Šios kolekcijos širdyje slypi sidabro simbolis – daugiau nei spalva, sidabras atspindi viską aplinkui, jis neramus ir besikeičiantis, tapdamas išradimo ir transformacijos jaudulio metafora.

Vedamas šios dvasios, namų įkūrėjas ir kūrybos direktorius Thomas De Monaco patikėjo kolekciją naujai parfumerių kartai – drąsiems kūrėjams, nebijantiems peržengti tradicijų ribų. Jų vizija – instinktyvi, poetiška ir bebaimė, paverčianti žalias idėjas kvepalais, kurie atrodo gyvi ir nuolat kintantys.

Debiutinė „Artist Collection“ dalis – „Flowers for Future“ – žvelgia ne į praeitį, o į tai, kuo gėlės gali tapti rytoj. Tai laboratorija, kurioje susitinka molekulės ir vaizduotė, skleidžiasi kvapai, neigiantys nostalgiją ir priimantys nežinomybę. Iš šio eksperimentinio sodo gimsta trys išskirtiniai aromatai.

„Jade Amour“ (aut. David Chieze) įkvėpta siurrealistinio „Liane de Jade“ grožio – lianos, stulbinančios forma ir hipnotizuojančios spalva, bet neturinčios kvapo. D. Chieze įsivaizdavo aromatą, kurio gamta jai nesuteikė: švytintį, jausmingą ir intymų.

„Fleur Danger“ (aut. Ugo Charron) – gėlė, kuri ne išauginta, o nukalta, apgaubta metalu. Aštrūs aldehidai ir rausvieji pipirai perskrodžia orą lyg šaltas plienas, o šafrano, romo absoliuto ir aviečių nata pulsuoja karščiu po paviršiumi.

„Neo Eden“ (aut. Augustin Lemiere, debiutinis aromatas) – sodas iš kitos dimensijos: siurrealus, skystas ir nuolat besikeičiantis. Jis prasiveria rūgščių rabarbarų ir šaltų persikų nata, ryškia ir elektrizuojančia, o vėliau skleidžiasi magnolija ir mimoza, persipynusios su futuristinėmis molekulėmis, kurios „strigdamos švyti“.

Trys naujieji aromatai bus pristatyti rugsėjo 13 d. Florencijoje, parodoje „Pitti Fragranze“.

Apie „Thomas De Monaco Parfums“

Daugiau nei dvidešimt metų fotografas Thomas De Monaco kūrė kampanijas žinomiausiems tarptautiniams klientams ir prabangioms prekės ženklams, o jo darbai garsėja poetine galia ir jusline menine raiška. Įžengęs į parfumerijos pasaulį, 2020 m. jis pristatė pirmuosius kvepalus „Raw Gold“ – kūrinį, kuris greitai tapo kultiniu tarp kvepalų žinovų ir menininkų, ne kartą išpirktu Holivude.

Įkūręs savo manufaktūrą Ciuriche – erdvėje, sukurtoje Gustave’o Eifelio, Thomas De Monaco šiandien prižiūri kiekvieną gamybos etapą, jungdamas meną su šveicarišku tvarios parfumerijos meistriškumu.