Socialinių tinklų įtaka mūsų įvaizdžiui – didžiulė. Internete galima pasisemti idėjų, kaip atrodyti stilingai, rasti, kur įsigyti trokštamus daiktus.
Nors Lietuvoje yra nemažai nuomonės formuotojų, kurios dalijasi naudingais patarimais (viena jų – „ELLE Lithuania“ vyriausioji redaktorė Irina Sinė), kviečiame žvilgtelėti į platesnius vandenis ir sužinoti, kokių užsienio mados tinklaraštininkių instagramo profiliai yra tikrai verti kiekvienos dėmesio.
Matilda Djerf
3 milijonų sekėjų turinti nuomonės formuotoja iš Švedijos Matilda Djerf instagramo profilyje daugiausia dalijasi kasdieniais stilingais įvaizdžiais, kuriems neliks abejingos tiek jaunosios Z, tiek ir tūkstantmečio (angl. millenials) kartos moterys.
2019-aisiais savo prekės ženklą įkūrusi švedė mėgsta pastelinius atspalvius, daug dėmesio skiria apdarų kokybei.
Olivia Palermo
Jeigu dar nežinote rafinuotu stiliumi garsėjančios Olivios Palermo, atėjo pats metas ją pasekti socialiniuose tinkluose. Nuomonės formuotoja išgarsėjo realybės šou „The City“ (liet. miestas). Ji dirba su tokiais prekių ženklais, kaip „Max Mara“, „Banana Republic“, „Piaget“.
Camila Coelho
10 milijonų sekėjų armija instagrame galinti pasigirti Camila Coelho – įkvėpimas ryškesnių įvaizdžių mėgėjoms. Brazilų tautybės moteris šiuo metu laikoma viena įtakingiausių Lotynų Amerikos nuomonės formuotojų.
Aimee Song
Minimalizmas, elegancija – taip galima apibūdinti Los Andžele gyvenančios mados tinklaraštininkės ir interjero dizainerės Aimee Song stilių. Moteris yra išleidusi ir populiarią knygą „Capture Your Style“ (liet. įamžink savo stilių).
Negin Mirsalehi
Danų ir iraniečių kilmės nuomonės formuotoja Negin Mirsalehi kuria turinį, susijusį su grožiu ir mada. Ji yra ir plaukų priežiūros prekės ženklo „Gisou“, paremto jos šeimos bitininkystės paveldu, įkūrėja.