Jau 130 metų visame pasaulyje žinomas ir mylimas prekės ženklas „Swarovski“ tapo neatsiejama mūsų kultūros dalimi. Kompanijos transformuojanti krištolo galia, kūrybiškumo stebuklas ir saviraiškos džiaugsmas suteikia spindesio mados podiumams, koncertams, teatrams, muziejams ir įspūdingiausiems iškilmėms.
„130 metų jubiliejus – tai unikali galimybė perteikti savo vertybes klientams. Šiandien prabangos prekių ženklams svarbu kurti „kultūrinį kapitalą“, kad klientas pirkdamas gaminius, jaustų, jog įsigyja kažką daugiau nei daiktą“, – sako „Swarovski“ generalinis direktorius Alexis Nasard. – Labai svarbu išlaikyti pusiausvyrą tarp šiuolaikiškumo ir paveldo.
Naudojame unikalią kristalų, pasižyminčių išskirtinėmis savybėmis, kūrimo ir šlifavimo technologiją. Mums būdingas kūrybiškumas ir aukšta kokybė – tai vertybės, kurių reikia kiekvienam prabangos prekės ženklui, norinčiam išlikti patikimam ir ilgaamžiui. Be viso to, „Swarovski“ pasižymi modernumu, atspindinčiu laikmečio dvasią.“
2025 metų švenčių sezonui „Swarovski“ pristatė riboto leidimo jubiliejinę kolekciją „Vienna Collection“, kurią sukūrė kūrybos direktorė Giovanna Battaglia Engelbert. Papuošalai įkvėpti kompanijos simbolio – gulbės, simbolizuojančią eleganciją, grožį, transformaciją, gundymą ir tuo pat metu – tyrumą.



„Mane visada žavėjo krištolo transformuojanti galia, norėjau į mūsų pasaulį atnešti stebuklą, paversti „Swarovski“ palikimą kūriniais, kurie žadina emocijas ir saviraišką. Norime, kad klientas pasakytų: „Oho, tai kitoks požiūris į dizainą nei bet kas, ką esu matęs anksčiau!“, – sako G. B. Engelbert.
Didelis dėmesys skiriamas ne tik gaminiams, bet ir įpakavimui. Spalvotos aštuonkampės „Swarovski“ papuošalų dėžutės jau tapo džiaugsmo simboliu.
„Esu laiminga atstovaudama šį prabangos ženklą Lietuvoje ir turėdama galimybę džiuginti mūsų klientus, ypač artėjant šventėms. Man labai patinka „Swarovski“ demokratiškumas – savo unikalių papuošalų dėka jis skatina juvelyrikos demokratizavimą, – sako oficialaus „Swarovski“ atstovo Lietuvoje įmonės „Deka Europe“ generalinė direktorė Jelena Ivanova. – Dažnai sakau komandai: mes dirbame su preke, spinduliuojančia labai teigiamą ir švytinčią energiją.
Tyrėjai mano, kad šviesa traukia mus genetiškai. Priešistoriniais laikais šviesa buvo siejama su vandeniu, be kurio mes negalime egzistuoti. Šviesa, atsispindinti vandenyje, žaižaruoja. Mūsų potraukis spindėti yra susijęs su gyvybe ir laime. Kas dabartiniame pasaulyje nenorėtų daugiau džiaugsmo? Šiandien teigiama „Swarovski“ spindesio energija visiems mums tiesiog būtina!“










