„Swarovski“ pristatė šventinę kampaniją, kurios veidu tapo dainininkė Ariana Grande

Autorius
ELLE Lithuania (reklama)

Oficialaus „Swarovski“ atstovo Lietuvoje – įmonės „Deka Europe“ – generalinė direktorė Jelena Ivanova įsitikinusi – grožis pirmiausia prasideda nuo asmenybės. Tai patvirtina ir naujoji prabangaus prekės ženklo kampanija „The Party of Dreams“, kurios veidu tapo dainininkė Ariana Grande.

Iškilmingą kampaniją lydėjo muzikinis vaizdo klipas. „Buvo nuostabu linksmintis svajonių vakarėlyje apsuptai įspūdingiausių svečių, pasipuošusių „Swarovski“ papuošalais. Energija filmavimo aikštelėje buvo užkrečiama – taip smagiai šokome, kad niekas nenorėjo eiti namo! Šiam šventiniam sezonui svarbu suteikti džiaugsmo ir spindesio, esu laiminga galėdama tęsti šią kelionę su „Swarovski“, – teigė A. Grande.

Naujosios kolekcijos papuošalus kūrė mados pasaulyje ryškų pėdsaką jau spėjusi palikti „Swarovski“ kūrybos vadovė Giovanna Engelbert. „Man buvo malonu ne tik sukurti nuostabiausią visų laikų vakarėlį, bet ir padaryti tai su neįtikėtina Ariana Grande, – apie naująją kampaniją sakė ji. – Stebėti, kaip Ariana sutinka džiaugsmingą, šiuolaikinį „Swarovski“ žavesį, buvo ir garbė, ir grynas džiaugsmas. Tai buvo svajonė, pagaliau išsipildžiusi pačiu ekstravagantiškiausiu ir ryškiausiu būdu. Esate visi kviečiami į šį svajonių vakarėlį!“

Įmonės „Deka Europe“ generalinė direktorė Jelena Ivanova.

Kuo ypatingi naujosios kampanijos juvelyrikos dirbiniai?

Naujosios kampanijos juvelyrikos gaminiai sukelia smalsumą ir patenkina jį pranokdami klientų lūkesčius, skatina nebijoti išreikšti savo asmenybę per netikėtus derinius. Pirkdami „Swarovski“ papuošalus, įsigyjate ne daiktą, o pozityvias emocijas. Mūsų parduotuvėse rasite papuošalus, kuriais puošėsi Ariana Grande, per „Met Gala“ dėvėjo topmodeliai Irina Shayk ir Karlie Kloss.

Šiandien „Swarovski“ gaminiais dabinasi pačios įvairiausios moterys. Prekės ženklas įkurtas prieš daugiau nei šimtmetį, kaip jis keitėsi?

Papuošalai amžiais buvo siejami su nepasiekiama prabanga. Įkūrėjas Danielis Swarovski siekė sukurti įspūdingus papuošalus kiekvienai moteriai.

Prabangos segmento verslas yra „gyvas organizmas“, jis modifikuojasi. Buvo laikai, kai vienas brangiausių juvelyrinių akmenų buvo perlas. 1917-aisiais Pierre’as Cartier iš verslo magnato Mortono Planto unikalų pastatą Niujorke įsigijo mainais į perlų vėrinį, kurį verslininkas padovanojo savo žmonai. Bet vėliau japonų juvelyras Mikimoto Kōkichi atrado būdą, kaip išgauti kultūrinius perlus ir kardinaliai pakeitė perlų rinką.

Įdomus procesas šiuo metu vyksta kalbant apie laboratorijoje sukurtus deimantus. 2023 metais rinkoje pasirodė „Swarovski Created Diamonds“ linija, sertifikuota IGI.

Laboratorijose sukurti deimantai įgauna vis didesnį populiarumą visame pasaulyje. Tai galima pripažinti arba neigti, bet skaičiai rodo, kad rinka jau keičiasi. „Swarovski Created Diamonds“ papuošalais šiemet vykusioje „Oskarų“ ceremonijoje jau puošėsi aktorė Jeniffer Lawrence, o „Met Gala“ renginyje modelio Anok Yai „Swarovski“ įvaizdis buvo oficialiai pripažintas kaip vienas įspūdingiausių.

Jau ne kartą įsitikinau, kad „Swarovski“ kūrybos vadovės G. Engelbert (2024 metais ji pripažinta viena iš 500 įtakingiausių asmenybių mados pasaulyje) fantazija – beribė. Su jos atėjimu prekės ženklas pradėjo kitaip kvėpuoti. Esu laiminga turėdama galimybę asmeniškai su ja bendrauti, apsikeisti įžvalgomis ir idėjomis.

Giovanna Engelbert.

Prekės ženklo klientai: kas jie?

„Swarovski“ puošiasi visi, nepriklausomai nuo amžiaus ar socialinio statuso. Puikus pavyzdys – Švedijos princesė Sofija. Į Nobelio premijos šventinį renginį ji atvyko pasipuošusi savo vestuvine diadema su deimantais ir smaragdais bei „Swarovki Mesmera“ kolekcijos koljė. Vis dažniau pastebiu, kad ir lietuvės derina juvelyriką su aukštos kokybės bižuterija.

Reklama

Tiesa, „Swarovski“ yra turbūt vienintelis prekių ženklas, kuris savo klientams siūlo tokį milžinišką prekių spektrą, net bendradarbiauja su automobilių gamintojais „BMW“ ir „Rolls Royce“. Šiandien savo klientams jis gali pasiūlyti papuošalus, kainuojančius nuo 50 iki 250 tūkst. eurų. „Swarovski“ kūrinius dėvi žvaigždės, močiutės juos perka savo anūkams, vaikai – mamoms. Na, o vyrai užtikrintai žino, kad prekės ženklo parduotuvėse visada ras šventiškai supakuotą dovaną visoms šeimos moterims.

Birželį Milane pristatyta „Swarovski“ paroda „Masters of Light“. Kokių įspūdžių iš jos parsivežėte?

Buvau vienintelė partnerė iš Baltijos šalių regiono, pakviesta į šios parodos atidarymą. Kartu vyko ir „Swarovski“ pagrindinių partnerių susitikimas bei „Swarovski Created Diamonds“ linijos pristatymas.

Paroda – garsių aukštos mados namų ir „Swarovski“ bendrų kūrinių retrospektyva. Atidarymo renginyje tarp svečių buvo galima sutikti aktores Gwyneth Paltrow ir Jessicą Albą, modelį Laetitią Castą ir kitas įžymybes.

Didžioji dalis kviestinių svečių – partneriai, verslininkai, dešimtmečiais dirbantys su šiuo ir kitais prabangos ženklais. Buvau viena jauniausių dalyvių, ir tai buvo neįkainojama patirtis: su daug pasiekusiais verslininkais pasikeitėme patirtimi, gavau jų patarimų. Taip pat didžiuojuosi, kad man buvo suteikta galimybė atsidurti tarp trijų išrinktųjų, galėjusių užduoti savo klausimą „Swarovski“ generaliniam direktoriui Alexiui Nasardui.

Neslėpsiu – kalbant apie smulkaus sudėjimo žydraakes blondines verslo aplinkoje vis dar vyrauja tam tikri cliché, dažnai tenka iš karto parodyti savo profesionalumą tam, kad būtum priimta. Pavyzdžiui, jeigu minėtoje verslo aplinkoje partneriai pajustų, kad neturime apie ką kalbėtis, pokalbis nepereitų už „small talk“ (liet. paplepėjimo) ribos. Kuo toliau, tuo labiau pastebiu, kad žmonės nori žinoti, kokią vertę sukuri, kokią naudą teiki pasauliui. Klausimo „koks tavo sekėjų skaičius socialiniuose tinkluose“ ten neišgirsite.

Ar savo karjeroje apskritai teko susidurti su daug stereotipų?

Mes turime tik vieną galimybę padaryti pirmąjį įspūdį. Vaikystėje mane mokė: „Žmonės sutinka pagal tai, kaip atrodai, o palydi pagal protą, tad turi pasistengti, kad tave ir sutiktų, ir palydėtų gerai.“ Visi, kas mane pažįsta, žino, kad labai pasitikiu savimi, o to priežastis – mano patirtis. Labai gerai žinau savo produktą, verslo specifiką, vis labiau pažįstu šalies rinkos ypatumus ir esu dėkinga likimui, kuris mane suveda su išskirtiniais įkvepiančiais žmonėmis, iš kurių mokausi, – žinomais verslininkais, juvelyrais, mados industrijos ekspertais ir kitais savo sferos profesionalais. Vėlgi šios pažintys gimsta ne dėl to, kad esu patraukli moteris. Kad užmegztum praturtinančias pažintis, ir pati turi būti įdomi asmenybė. Viena pagrindinių mano savybių – esu labai smalsus žmogus, tai man padeda atverti daugybę uždarytų durų.

„Swarovski“ gaminių jau galima įsigyti Vilniaus prekybos centre „Akropolis“, čia atidaryta prekės ženklo prekybinė sala. Ar didelio pasiruošimo reikalavo šis žingsnis?

Sulaukę patrauklaus pasiūlymo, projektą įgyvendinome rekordiškai greitai. Dirbdama su „Akropolio“ projektu, gavau patvirtinimą dėl prekybos centre „Ozas“ esančios parduotuvės renovacijos. Dvi savaites dirbau be išeiginių, po atidarymo „Akropolyje“ turėjau savaitę pasiruošti darbams „Oze“ tam, kad jau gruodį naujos koncepcijos parduotuvėje mūsų klientai galėtų pirkti Kalėdų dovanas.

Tokia yra darbo dinamika. Esu į rezultatą orientuotas žmogus, dirbu neskaičiuodama valandų ir esu laiminga, nes darbas man yra hobis. Manau, turi būti balansas tarp DNR, mūsų organikos ir to, ką darome. Nuoširdi aistra darbui persiduoda ir kitiems – darbuotojams, klientams. Dažnai su malonumu ir pati dirbu mūsų parduotuvėse, manau, tai labai svarbu ir padeda dar geriau pajusti kliento poreikius.

Ar pati derindama papuošalus laikotės tam tikrų taisyklių?

Įvaizdis bus sėkmingas, jeigu vadovaujatės auksine taisykle – būtina atsižvelgti į vietą, laiką ir orą. Dar pridurčiau tobulai išlaikytas proporcijas. Daug metų esu „Chanel“ mados namų klientė. Coco Chanel buvo viena pirmųjų, pradėjusių derinti juvelyriką ir bižuteriją. Pati irgi drąsiai derinu garsiausių juvelyrinių namų gaminius su „Swarovski“ akcentiniais papuošalais.

Labai mėgstu puoštis, kiekviena diena man yra šventė. Tai – mano močiutės įtaka, ji buvo aristokratė, o jos vyras, mano senelis, – aukšto rango karininkas. Ji man kartodavo, kad viena iš moters pareigų yra kasdien atrodyti gražiai. Niekas labiau nepuošia moters, nei meilė sau. Tad leiskime sau spindėti grožiu kiekvieną dieną!

Išskleisti
x