„J Phoenix“ meno kūrinius renkasi garsios pasaulio įžymybės – ne tik vilkėti, bet ir kurti istoriją.
Renginio tikslas – surinkti lėšų trupės meninėms programoms, edukacijai ir naujų kūrinių kūrimui.
Nors į grožio pasaulį E. Roginskytė žengė tik prieš dvejus metus, ji jau spėjo įsitvirtinti tarptautinėje makiažo industrijoje.
Modelis Simona Burbaitė į muzikos pasaulį atėjo iš grožio industrijos.
RÖNTGEN partnerė, vykdančioji direktorė Greta Zarembienė sako – tikroji sėkmė prasideda tada, kai atsigręži ir pamatai, kiek toli jau nueita.
Verslininkė, įmonės „JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova, jau ne vienus metus mecenuoja įvairias meno iniciatyvas.
Paskyra, iš gilumų suvirpinusi kaprizingų vilniečių savirefleksiją, – taip galėčiau teisingiausiai apibūdinti paskyrą @soy.vilnius „Instagram“ platformoje.
„Turbūt jeigu būčiau pradėjusi nuo skaičiavimų, greičiausiai išvis nebūčiau pradėjusi kurti“, – sako „The Pose Brand“ įkūrėja Kamilė Bukauskaitė.
Medą Jonaitytę modelių agentūros savininkė A. Naujokienė pirmąkart užkalbino vadinamajame Prancūzparkyje.
Jos buvo savo laikotarpio ikonos – stiliaus, grožio, mados, gero skonio.
Dabar jau kultiniais laikomų kvepalų istorija prasidėjo dar 2014-aisiais.
Kai įžengus į kambarį nebereikia prisistatyti, gyvenimas kartais primena, kad minioje tenka iš naujo susipažinti su savimi.
















