Dizainerė Ramunė Piekautaitė pristato rudens-žiemos kolekciją, kuri atspindi šiuolaikinį, minimalistinį požiūrį į madą.
Garsi aktorė Gwyneth Paltrow tapo naujuoju prekės ženklo „Saint Laurent“ pavasario kampanijos veidu.
Nuo šiol kasmet nuotakoms bus siūlomos net dvi vestuvinių suknelių linijos: „Modern Bride“ ir „Luxury Bride“.
Šį kartą progą įgyvendinti tokią madingą svajonę gavo Diana Zagainova.
Nuo 2021 m. jis buvo „Bottega Veneta“ kūrybos direktorius.
Dizaineriai įjungė aukščiausią pavarą ir madą pakylėjo į kosmosą.
Pagrindiniu kolekcijos, kurią sudaro lauko aprangos detalės, suknelės, palaidinės bei kelnės, įkvėpimu tapo drugelio metamorfozės procesas.
Garsus Jungtinių Valstijų modelis Nikki Gal savo naujausiai fotosesijai pasirinko lietuvių dizainerės Lauros Daili kūrybą.
M. Randers pridūrė, kad prekės ženklo kūriniai bus skirti kiekvienai moteriai.
18 metų nuotakas puošianti šiaulietė šįkart įkvėpimo sėmėsi iš senovės Atėnų ir Romos.
Šveicarijos mados kompanija INUIKII pristato naują šių metų pavasario ir vasaros kolekciją, kuri žymi drąsų žingsnį į priekį.
Praėjusių metų vasarį Lietuvoje debiutavęs „ELLE Lithuania“ žurnalas buvo kaip mat pamiltas šalies stileivų.