Prekės ženklas pristatė „BOSS ONE Bodywear“ kolekciją, kurios kampaniją režisavo legendinis mados fotografų duetas Mertas ir Marcusas.
Vasario mėnesio leidinio viršelį papuošė modelis, laidų vedėja Dijora Petrikonytė.
Kapsulinę kolekciją sudaro 25 dizaino objektai.
Aistė Hong pristatė savo antrąją itin laukiamą 2025 m. rudens-žiemos kolekciją „Baltosios naktys“.
„ROTATE“ 2025 m. rudens-žiemos kolekcija – tarsi šventė, kurioje klasikinis vakarinis spindesys dera su šiuolaikine kultūra.
Savo kartos meninė ikona, dainininkė ir dainų autorė Dua Lipa rašo naują skyrių su „CHANEL“ – ji tapo naujosios „CHANEL 25“ rankinės veidu.
Nors vasario 6-11 dienomis vykusi Niujorko mados savaitė baigėsi, jos metu padiktuotos mados tendencijos tik įsibėgėja.
Šveicarų mados prekės ženklas „INUIKII“ pristato naująją sportinių batelių kolekciją.
Prancūzų dizaineris Alexis Mabille pristatė jubiliejinę, šių metų pavasariui ir vasarai skirtą aukštosios mados kolekciją.
Rimantės Rimgailaitės prekės ženklo identiteto šaltinis – istorija apie graikų medžiotoją Narcizą, kuris dizainerei primena šių dienų internetinį savimylą.
Ukrainos mados savaitės metu prekės ženklas „GASANOVA“ pristatė naują kolekciją.
Pajusti, kada reikia dirbti, o kada linksmintis – ši prieiga prie modernios moters kasdienybės tapo pagrindiniu „H&M Studio SS25“ kolekcijos akcentu.