Jaukūs ir patogūs „Salanida“ mezginiai alsuoja jūriška dvasia, o modernus dizainas nepavaldus laikui ir tendencijoms.
Prekės ženklas „Tom Ford“ Florencijoje pristatė naujausią, 2024 metų rudeniui ir žiemai skirtą kolekciją.
Milžinė suvienija jėgas su supermodeliu ir mados ikona Kate Moss, kuri sukurs išskirtinę prekės ženklo kapsulę, skirtą šventiniam sezonui.
Artėjant šventiniam sezonui, visos ieškome to ypatingo drabužio, kuris leistų spindėti svarbiausiomis metų akimirkomis.
Rengdama kolekciją, „Sandro“ gilinosi į XX amžiaus prancūzų ir amerikietės menininkės Louise Bourgeois kūrybinį pasaulį.
Kaip teigiama, naujausiame šou atliepiamos kiek pasikeitusios prekės ženklo vertybės.
Nuo šiol kasmet nuotakoms bus siūlomos net dvi vestuvinių suknelių linijos: „Modern Bride“ ir „Luxury Bride“.
Lietuvos mados pasaulyje žinomas ženklas pristatė savo naujausią vestuvinių suknelių kolekciją „Luxury Bride“.
Kolekcija sukurta taip, kad kiekviena rastų tinkamą modelį pagal savo figūros tipą, o prie kūno prigludęs maudymosi kostiumėlis būtų tarsi muzika kūnui.
„Weekend Max Mara“ žaismingoje kampanijoje „Take me Away“ pristato naują šiltojo sezono „Pasticcino“ rankinių kolekciją.
Kas išskiria šią kolekciją iš kitų? Tai A. Marraso gebėjimas drąsiai sujungti priešingybes.
Šių metų „Oskarų“ ceremonijoje sužibėjęs aktorius Cillianas Murphy tapo naujuoju „Versace“ veidu. Kaip pranešė italų mados namai, airių aktorius yra pirmasis vyras, tapęs „Versace Icons“ linijos ambasadoriumi.