Žaisdamas su įvairiais siluetais, „WONÀ“ sukūrė 20 akį traukiančių suknelių su nuimamomis detalėmis.
Kartu su Niujorko dizaineriais Evu Bravado bei Téla D’Amore „H&M“ sukūrė specialią kolekciją, kurioje tyrinėjamas menininko Jeano-Michelio Basquiato palikimas bei įtaka šiuolaikinei kultūrai.
Kopenhagos mados savaitėje buvo galima išvysti visko – nuo elegantiškų permatomų audinių iki rūgščiai žalios spalvos.
2024-ųjų „H&M“ rudens-žiemos kolekcija akcentuoja atsinaujinimo emociją.
Vakaro metu svečius šokdino net penki DJ, veikė vienos nakties meno galerija, na, o vakarėlio vinį įkalė performatyvus kolekcijos pristatymas.
Kolekcijoje pabrėžiama patirties, kurią išgyvena kiekvienas vestuvių herojus, svarba.
Mados pasaulis sparčiai keičiasi.
Viena garsiausių visų laikų manekenių ir „BOSS“ ambasadorė Naomi Campbell kartu su prekės ženklu pristato bendrą kolekciją.
Šią vasarą „H&M Move“ pristato universalią sportinės aprangos kolekciją, sukurtą stilingam ir aktyviam gyvenimo būdui Paryžiuje.
„The V Golf Club“ pristatyta išskirtinė itališko prekės ženklo „Morelli“ kolekcija.
Prekės ženklas „BOSS“ pristato naująją kampaniją, kurioje pasirodo garsenybės.
Tobulėjant mados pramonei, dizaineriai pasitelkia vis novatoriškesnes medžiagas, kurios ne tik skatina iš naujo pažvelgti į madą, bet ir sprendžia tvarumo bei funkcionalumo klausimus.