Ukrainiečių prekės ženklas pristatė nuotakoms skirtą kolekciją

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotrauka
Pranešimo siuntėjų nuotr.
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

„WONÀ Concept“ pristato naują rankų darbo apdarų linijos kolekciją „L’Unico“. Kolekcijos pavadinimas atspindi pagrindinę kiekvienos suknelės idėją, pabrėžiančią, kad ji yra „vienintelė“ ir sukurta tam, kad nuotaka jaustųsi ypatinga, unikali, nerūpestinga ir laisva.

Žaisdamas su įvairiais siluetais, „WONÀ“ sukūrė 20 akį traukiančių suknelių su nuimamomis detalėmis. Tai leidžia keisti išvaizdą visos šventės metu ir iš naujo atrasti tradicinę nuotakos aprangą.

Audinių pasirinkimą sudaro aukščiausios kokybės nėriniai, plunksnos, nesvarus tiulis ir blizgus mikado, leidžiantys kiekvienai nuotakai išreikšti savo asmenybę.

Kolekcijoje „L’Unico“ reikšminga WONÀ detalė – korsetas – kruopščiai sukurta pridedant rafinuotų detalių, įvairių puošybos elementų ir netrivialių kirpimo technikų.

2009 m. įkurtas „WONÀ Concept“ yra Ukrainos nuotakų ir vakarinės mados prekės ženklas, kurio produkcija prekiauja 150 partnerių visame pasaulyje, o pagrindiniai butikai veikia Niujorke ir Los Andžele. Prekės ženklo kolekcijos buvo publikuotos tokiose prestižinėse žiniasklaidos priemonėse, kaip BRIDES, „Elle“, „Cosmopolitan“, „Harper’s Bazaar“, „L’officiel“ ir kitose.

Prekės ženklas taip pat sukūrė išskirtines sukneles Leonie Hanne, Rose Bertram, Oliviai Culpo ir Bavarijos princesei Sophie.