Pagaliau atėjo vasara ir kartu su ja – naujas „ELLE Lithuania“ numeris.
Lietuvių prekės ženklas LIÁLIÁ pristatė suknelių kolekciją. Naujoji kolekcija pavadinimu „Laukinė rožė“ subtiliai įkūnija išskirtinį moterų grožį bei stiprybę.
Dizainerę, prekės ženklo „BIS A BIS“ įkūrėją Agnę Biskytę, išvysime naujame – filmo kostiumų dailininkės amplua.
Draudimo bendrovės „If“ valdybos narė Žaneta Stankevičienė aplinkinius įkvepia ne tik mentoriaudama, bet ir savo pačios pavyzdžiu.
Daug metų ant podiumų karaliavę aptempti „skinny“ džinsai bandė sugrįžti į mados Olimpą, tačiau ne itin sėkmingai.
Moteris ir rankinė – ištisas pasaulis.
Pėdkelnės – pagrindinis šios žiemos įvaizdžio akcentas.
Prancūzų mados prekės ženklas „Dior“ pristatė 2024-ųjų šaltajam sezonui skirtą kolekciją.
Nors jau rašėme apie stebinantį siaurų džinsų sugrįžimą į mados padangę, platūs (angl. baggy) džinsai taip pat neabejotinai išlieka dėmesio centre.
Prasidėjo 81-asis Venecijos kino festivalis, truksiantis iki rugsėjo 7 dienos.
Lietuvių kalbos žodynas prabangą apibūdina kaip materialinių patogumų gausą arba komfortą.
















