Naujoji „Aruelle“ rudens ir žiemos kolekcija įkvėpta šiuolaikinės moters troškimo derinti stilių su komfortu, subtiliai perteikiant elegancijos ir jaukumo sinergiją.
Kaip ir kiekviena „Aruelle“ kolekcija, pastaroji sukurta su aiškia vizija apie pirmo sluoksnio drabužius, kuriuos moteris sąmoningai rinktųsi dėvėti kasdien. Šį sezoną ypatingas dėmesys skiriamas plačiai ir funkcionaliai pižamų bei namų drabužių linijai, kuriai būdingas ne tik neprilygstamas patogumas, bet ir harmoningai suderinta spalvų paletė, išskirtinės medžiagų tekstūros bei raštai, atspindintys naujausias mados tendencijas.
Naujosios kolekcijos pristatymą vainikuoja naujiena – kelnaičių linija „Seamless“, sukurta išrankiai moteriai, vertinančiai nepriekaištingą komforto ir elegancijos derinį. Pasaulyje, kuriame mada ir funkcionalumas žengia koja kojon, ši linija sujungia laikui nepavaldų stilių su šiuolaikiniu patogumu.
Kolekcijoje galima rasti įvairių modelių – nuo klasikinių neutralių atspalvių iki paaukštinto liemens siluetų, visi jie pasiūti iš aukštos kokybės audinių. Šios medžiagos buvo pasirinktos ne tik dėl prabangaus pojūčio, bet ir dėl ilgaamžiškumo, kad kiekvienas drabužis išlaikytų formą ir jaukumą net po daugelio skalbimų. Kiekvienas gaminys nepriekaištingai priglunda prie kūno, leidžiantis moteriai jaustis puikiai tiek namuose, tiek viešumoje.
„Mūsų besiūlių apatinių drabužių kolekcijos įkvėpimo šaltinis yra šiuolaikinė moteris, kuri žengia per gyvenimą grakščiai ir valingai. Norėjome sukurti apatinius, kurie ne tik atrodytų gražiai, bet ir itin maloniai priglustų, tarsi „antra oda“. Apskritai, kurdami bet kokius gaminius, vadovaujamės idealiu dizaino, kokybės ir komforto deriniu, niekada nenusileidžiame patogumui dėl grožio, nes mūsų kūrinys dažniausiai yra „pirmojo sluoksnio“ produktas. Kai kuriamas drabužis liečia moters odą, jaučiame didelę atsakomybę dėl jos savijautos – juk tai yra taip intymu ir gražu“, – sako „Aruelle“ įkūrėja Monika Jankovska.
Nuo šiol „Aruelle“ yra ne tik drabužiai – tai istorijos, kurios gyvena kartu su moterimis, palaikydamos jų siekius ir skatindamos tikėti savimi kiekvieną akimirką. Prekės ženklas kviečia švęsti dar daugiau istorijų kartu su nauju šūkiu, įprasminančiu laisvę ir individualumą: „Aruelle – Embrace the Beauty of Being You“ (liet. „Aruelle – mėgaukis savo tikrojo grožio žavesiu“).