Šį sausį Davidas Beckhamas tapo naujos „BOSS“ apatinių drabužių kampanijos veidu. Prekės ženklas pristatė „BOSS ONE Bodywear“ kolekciją, kurios kampaniją režisavo legendinis mados fotografų duetas Mertas ir Marcusas.
„BOSS ONE Bodywear kolekcijos pristatymas žymi dar vieną svarbų etapą mūsų ilgalaikėje strateginėje partnerystėje su Davidu Beckhamu. Tai taip pat liudija mūsų atsidavimą stiliui ir meistriškumui. Apatiniai drabužiai yra ikoniška produktų grupė ir šia kampanija siekiame įkvėpti klientus bei prekės ženklo gerbėjus visame pasaulyje kaip niekada anksčiau“, – teigia „HUGO BOSS“ generalinis direktorius Danielis Griederis.
Prabangi ir minimalistinė kolekcija
„BOSS ONE Bodywear“ kolekciją sudaro aukščiausios kokybės, juodos ir baltos spalvų vyriški apatiniai drabužiai: glaudės, trumpikės, marškinėliai be rankovių ir T formos marškinėliai. Jie kruopščiai pagaminti iš figūrą pabrėžiančio medvilnės ir elastano mišinio, šie drabužiai užtikrina komfortą visos dienos metu ir pasitikėjimą savimi.
Kampaniją, sukurtą agentūros „Team Laird“, įamžino Mertas ir Marcusas, kurie kvapą gniaužiančiame vaizdo įraše pritaikė savo išskirtinį kinematografinį stilių.
D. Beckhamas atvyksta klasikiniu sportiniu automobiliu ir įžengia į lofto tipo butą Niujorke. Ekrane D. Beckhamas kviečia žiūrovą į savo pasaulį, o foninę atmosferą sustiprina legendinė daina „In the Air Tonight“.
„Kartą sakiau, kad mano apatinio trikotažo modelio dienos jau baigėsi, tačiau kai „BOSS“ pristatė savo viziją šiai kolekcijai ir įtraukė mano gerus draugus Mertą ir Marcusą su jų nuostabiomis kūrybinėmis idėjomis, tiesiog negalėjau atsisakyti, – sakė legendinis futbolininkas. – Naujoji kolekcija yra sukurta nepriekaištingai. Didžiuojuosi, kad galiu palaikyti šį prekės ženklą.“
Išskirtinis pristatymo renginys Londone
D. Beckhamo pasirodymą „BOSS ONE Bodywear“ kampanijoje vainikavo oficialus kolekcijos pristatymo renginys, įvykęs 2025 m. sausio 30 d. „Lightroom“ erdvėje King’s Cross rajone, Londone.
Įspūdingoje požeminėje „Lightroom“ parodų erdvėje kampanijos vaizdai buvo rodomi ant 360° ekranų. Vakaro metu erdvę užliejo įspūdingi šviesų šou, svečius pasitiko dinamiška atmosfera, o vėliau visi mėgavosi išskirtine kampanijos filmo peržiūra ir šokiais. Renginio akcentu tapo auksiniai kokteiliai, kuriuos specialiai sukūrė prabangus prekės ženklas bei garsūs didžėjai Markas Ronsonas ir Honey Dijonas, užvaldę šokių aikštelę.
Kampanija: nuo kino teatrų iki socialinių tinklų
„BOSS ONE Bodywear“ pristatymą lydi plataus masto rinkodaros kampanija. Pirmą kartą „BOSS“ istorijoje D. Beckhamo įvaizdis bus rodomas tiek kino teatruose, tiek didžiosiose transliavimo platformose, įskaitant „Amazon Prime“, „Netflix“, „HBO Max“, „Paramount Plus“ ir „Sky TV“.
Milžiniški Beckhamo atvaizdai su „BOSS ONE“ kolekcijos apatiniais pasirodys reklaminėse iškabose, įrengtose svarbiausiose ir judriausiose vietose visame pasaulyje, garsiose universalinėse parduotuvėse. Socialiniuose tinkluose kampanija sutelks beveik 100 žinomų nuomonės formuotojų, kurie demonstruos savo „BOSS ONE“ įvaizdžius įvairiose platformose.
Dar vienas prekės ženklo debiutas – specialūs „BOSS ONE Bodywear“ automatai, kurie bus įrengti pagrindinėse Europos ir JAV vietose ir siūlys kolekcijos perkamiausius gaminius inovatyviu ir interaktyviu būdu. Be to, prabangiuose prekybos centruose visame pasaulyje pasirodys daugiau nei 100 išskirtinių laikinų parduotuvių (pop-up), kuriose bus pristatomas visas „BOSS ONE Bodywear“ kolekcijos asortimentas.
Kur įsigyti?
„BOSS ONE Bodywear“ kolekcija bus prieinama nuo vasario 1 d. boss.com svetainėje, specialiose parduotuvėse, „BOSS“ parduotuvėse visame pasaulyje bei pas pasirinktus „BOSS“ mažmenininkus.
Apie BOSS ir HUGO BOSS
„BOSS“ skirta drąsiems, savimi pasitikintiems žmonėms, gyvenantiems pagal savo taisykles, vedamiems aistros, stiliaus, tikslo. Prekės ženklo kolekcijos siūlo modernų, dinamišką dizainą tiems, kurie neabejodami priima save tokiais, kokie yra – kaip tikri „BOSS“.
Prekės ženklas siūlo aukščiausios kokybės kostiumus, laisvalaikio aprangą, džinsus, sportinę aprangą ir aksesuarus, kurie atitinka išrankiausių klientų poreikius. „BOSS“ taip pat siūlo licencijuotus kvapus, akinius, laikrodžius ir vaikišką aprangą. „BOSS“ pasaulį galima patirti daugiau nei 489 firminėse parduotuvėse.
„BOSS“ yra pagrindinis „HUGO BOSS“ prekės ženklas – viena pirmaujančių bendrovių globalioje aukščiausios klasės drabužių rinkoje. Maždaug 19 tūkst. darbuotojų visame pasaulyje turinti bendrovė yra įsikūrusi Metcingene (Vokietija), 2023-iais finansiniais metais jos pardavimo pajamos pasiekė 4,2 mlrd. eurų.