Davidas Beckhamas tapo naujosios „BOSS“ kampanijos veidu

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotrauka
Pranešimo siuntėjų nuotr.
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

Prekės ženklas „BOSS“ pristato naująją kampaniją, kurioje pasirodo garsenybės. Tarp jų – ir Davidas Beckhamas.

Tai yra pirmoji kampanija nuo tada, kai legendinis britų futbolininkas ir stiliaus ikona D. Beckhamas bei prekės ženklas paskelbė apie strateginę partnerystę ir bendradarbiavimą.

Prie komandos taip pat prisijungė Nigerijos dainininkas ir dainų autorius Burna Boy, Pietų Korėjos aktorius Lee Jong Suk, italų tenisininkas Matteo Berrettini, supermodeliai Gisele Bündchen ir Naomi Campbell. Pastaroji taip pat yra prekės ženklo laikrodžių ir papuošalų ambasadorė.

Nuo pat kampanijos #BeYourOwnBOSS pradžios prekės ženklas ragino gyventi savarankiškai, o tokį gyvenimą kurti padeda stilius ir pasitikėjimas savimi.

„Labai smagu dalyvauti šioje 2024 m. rudens-žiemos kampanijoje, kuri žymi jaudinančią mano ilgalaikės ambasadorystės su „BOSS“ pradžią“, – sakė D. Beckhamas.

Reklama

Naująją kolekciją galima įsigyti nuo rugpjūčio 28 d. „BOSS“ parduotuvėse visame pasaulyje, svetainėje boss.com ir pas didmeninės prekybos partnerius.

Pagrindiniai įvaizdžiai:

2024 m. rudens-žiemos kolekcijos asortimentas siūlo garderobą, skirtą visoms progoms. Pagrindinėje vyriškų drabužių kolekcijoje demonstruojami naujai apibrėžti biuro stiliaus drabužių modeliai – pristatomi aštraus dizaino kostiumai ir viršutiniai drabužiai su tvirtais pečiais, prie kurių derinami elegantiški kaklaraiščiai. Du pagrindiniai vyriški drabužiai pasiūti iš „Bisontex“ audinio – bizonų vilnos ir kašmyro mišinio.

Naujai atgimsta ir moteriški kostiumai, jiems būdingos naujos formos, dydžiai, tekstūros. Tarp pagrindinių drabužių – iš galo užsegamas švarkas iš dryžuotos grynos vilnos, derantis su pieštuko formos sijonu.