Dizainerė R. Rimgailaitė: „Siūti nuotakai dar sunkiau nei M.A.M.A. apdovanojimams“

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotraukos
Asmeninio albumo

Drabužių dizainerei Rimantei Rimgailaitei vos trisdešimt, tačiau jos klientų sąraše puikuojasi žymiausi Lietuvos atlikėjai, artistai, nuomonės formuotojai ir šimtai žmonių, kurie savo įvaizdžio kūrimą svarbiausiomis progomis patiki būtent Rimantei.

Praėjusiais metais dizainerė surengė pirmąjį asmeninį kolekcijos pristatymą Vilniuje bei debiutavo Rygos mados savaitėje, o šiuo metu intensyviai ruošiasi naujausios vestuvinių drabužių kolekcijos „White narcissus“ pristatymui, kurį mados mylėtojai ir vestuvių industrija besidomintys žmonės išvys jau vasario 6 dieną.

Akyliausi dizainerės kūrybos gerbėjai patvirtins, kad per pastaruosius kelis metus prekės ženklo „Rimgailaite costume“ kūrybinis braižas keitėsi – išgarsėjusi kaip sceninių kostiumų dizainerė, R. Rimgailaitė vis dažniau stebina originaliais proginių drabužių modeliais. „Po studijų savo karjerą Lietuvos mados pasaulyje pradėjau daugiausiai dirbdama su ryškių, ekspresyvių, blizgančių sceninių kostiumų užsakymais. Tiesą sakant, sceniniai drabužiai muzikantams buvo labai geras startas žmogui su nuliniu biudžetu kuriančiam savo prekės ženklą ir man tikrai gerai sekėsi, kol neprasidėjo koronaviruso pandemija, kuri viską apvertė aukštyn kojomis – koncertai baigėsi, tad reikėjo greitai reaguoti bei pradėti dirbti ir su kitokiais užsakymais.

Po truputį didėjo klientų ratas, pildėme jų svajones, kūrėme kasdienius verslo drabužių derinius ar proginius rūbus. O pandemijai pasibaigus grįžo ir atlikėjai. Taigi, dabar su komanda kuriame drabužius verslo klasės klientams, scenos žmonėms bei rengiame visus, kurie ruošiasi savo įsimintiniausioms gyvenimo progoms. Na, o man, kaip dizainerei, šiuo metu labai įdomus būtent vestuvinių ir kitų proginių drabužių kūrimas – juos kurdama jaučiu didelį malonumą“, – pasakoja dizainerė.

Tiesa, Rimantė atvirauja, kad proginių ir ypatingai vestuvinių drabužių kūryba yra itin sudėtingas procesas, kuris pareikalauja ne tik puikių konstrukcinių žinių, bet ir didelės empatijos. „Vestuvinių rūbų kūrimas stipriai skiriasi nuo skirtų kasdienai ar net svarbiausiems raudonojo kilimo renginiams – kaip bebūtų, M.A.M.A. apdovanojimai bus ir kitais metais, o vestuvės jauniesiems yra bene svarbiausia gyvenimo šventė – visi planuoja tuoktis tik kartą ir nori, kad vestuvių diena būtų įsimintina tik geriausiomis prasmėmis, o šventiniai drabužiai būtų tobuli, tad dizaineriui keliami labai aukšti lūkesčiai.

Be to, kiekvienas klientas ateina, kad ir su minimalia vizija ar svajone kaip save įsivaizduoja tą diena, visi jie skirtingų sudėjimų, su skirtingais privalumais ar išvaizdos subtilumais, kuriuos drabužio pagalba nori maskuoti, tad reikia būti lanksčiam, kūrybiškam, gerai išmanyti drabužio konstrukciją ir suvokti, kad tą dieną jaunieji turi ne tik gražiai atrodyti, bet ir patogiai jaustis, taigi drabužio kūrimas yra tikrai atsakingas ir daug meistrystės reikalaujantis procesas, tačiau aš juo nuoširdžiai mėgaujuosi, todėl pavyksta ir klientui šventinių drabužių naštą paversti maloniu bei smagiu patyrimu“, – tikina R. Rimgailaitė, o paklausta, ar dažnai jos kūrybiniame kelyje pasitaiko „nuotakų-siaubūnių“, dizainerė nusišypso: „Stengiuosi stebėti kaip kiekviename žingsnyje klientas reaguoja ir jaučiasi, tad kuriozinių situacijų pavyksta išvengti.

Reklama

Na, bet kelios „nuotakos-siaubūnės“ tikrai yra pasitaikiusios – kartais vestuvinius drabužius moterys pernelyg sureikšmina ir tokiais atvejais tai tampa labai gera proga išlieti savo stresą, nerimą, kompleksus, tačiau, mano nuomone, pagrindinės tokių nuotakų problemos yra tikrai ne drabužiai“.

Visgi, R. Rimgailaitė kuria ne tik vestuvinius drabužius – nė vienas raudonas kilimas neapsieina be jos kurtų suknelių, o paskutinė proginių drabužių kolekcija sulaukė itin didelio pripažinimo, tad kodėl naujausia kolekcija dedikuota būtent vestuvių temai?

„Didėjantis vestuvinių rūbų klientų ratas ir susidomėjimas privertė mane pagalvoti apie šios krypties prekės ženklo pastiprinimą, juolab, kad man ir pačiai ši tema vis įdomesnė – studijų metais nemėgau kurti suknelių, o dabar dievinu. Taip pat, manau, mano asmeninė branda irgi pridėjo savo“, – pasakoja drabužių dizainerė.

Na, o paklausta kaip gi sekasi ruoštis kolekcijos pristatymui, kuris jau čia pat, Rimantė Rimgailaitė neslepia, kad kaip ir kiekvienas renginys, taip ir kolekcijos pristatymas kupinas daug nematomo darbo: „Liko vos savaitė, o aš esu atsakingas žmogus, kuriam perfekcionizmas nesvetimas, tad galvą skauda kiekvieną dieną – nėra lengvas ir glamūriškas tas dizainerio darbas, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.

Tačiau žinau, kad laukia aukšto lygio reginys ir renginys, o tai viską atperka. Kiekvieno kolekcijos pristatymo metu stengiuosi žiūrovus nustebinti ir palikti emociją, kuria jie galėtų džiaugtis dar ilgai. Kas tai bus šį kartą? Pamatysite atėję į renginį. Bilietų dar turime“.

Išskleisti
x