Pristatytas naujausias „ELLE Lithuania“ rugsėjo numeris. Pastarajame didžiausias dėmesys skirtas madai – mados pasaulio veikėjų pasakojimams, mados istorijai, interjerui ir, žinoma, tendencijoms.
„Rugsėjis – mados mėnuo. Visą mėnesį vyks tikrų tikriausias mados savaičių maratonas, kuris prasidės Niujorke, vėliau persikels per Atlantą, į Londoną, prasitęs Milane ir galų gale baigsis olimpine dvasia vis dar rusenančiame Paryžiuje.
Mada tikrai neaplenks ir mūsų spintų. Jeigu rugpjūtis gali būti vadinamas vasaros sekmadieniu, rugsėjis mus pasitinka lyg pirmoji savaitės diena. Jis kupinas naujų darbų, kasdienių ir stiliaus atradimų.
Pirmasis rudens mėnuo mus dažnai lepina puikiais orais, tad šiuo metų laiku galime laisvai eksperimentuoti su įvaizdžiais, išbandyti drabužių sluoksniavimą. Žiemą sau dalijame pažadus naujiesiems metams, o dabar atėjo laikas pažadėti sau šį rudenį atrasti naujus drabužių siluetus, stilius ir spalvas“, – į skaitytojus kreipėsi „ELLE Lithuania“ vyriausioji redaktorė, stilistė Irina Sinė.
Ant viršelio – Giedrė Dukauskaitė
Leidinio redaktorė taip pat pasidžiaugė „ELLE Lithuania“ viršeliu. Pasak jos, šis viršelis – tarsi svajonės išsipildymas. „Man Giedrė – lietuviško moteriškumo ikona. Nuo jos sklindantis subtilumas, kuklumas ir prabanga puikiai dera su „Chanel“ įvaizdžiais, mums žyminčiais dar vieną pradžią – pirmąją viršelio partnerystę su šiais prancūzų mados namais. Labai ja džiaugiamės ir didžiuojamės“, – tęsė I. Sinė.
Žurnalo puslapiuose nugulusiame interviu G. Dukauskaitė atsivėrė ne tik apie madą, stilių, bet ir asmeninį gyvenimą: vaikystę, praleistą Raseinių rajone esančiame kaimelyje, emocinės sveikatos ir asmenybės svarbą permainingoje mados industrijoje, studijas, investavimą.
Vaido Jokubausko nuotr.
Interviu su Valeria Lipovetsky
„ELLE Lithuania“ skaitytojai taip pat ras interviu su Majamyje gyvenančia nuomonės formuotoja, entrepenere, verslininke Valeria Lipovetsky.
„Didžiausias ir svarbiausias mano karjeros posūkis buvo tuomet, kai prekių ženklai, su kuriais svajodavau dirbti, pavyzdžiui, „Christian Dior“ ar „Chanel“, į mane kreipėsi su noru bendradarbiauti. Buvo neįtikėtinai malonu, kad prekių ženklai, turintys tiek metų istorijos bei padarę tokią didelę įtaką visai mados industrijai, norėjo išgirsti mano kūrybines idėjas. Tą akimirką, kai suvokiau, kad įžengiau į naują savo gyvenimo etapą, ėmiau jausti be proto didelį dėkingumą. Mano vizija ir balsas buvo iš tikrųjų svarbūs.
Kai atsidūriau viešumoje ir tapau matoma, teko mokytis gyventi kitaip – toks gyvenimas man nebuvo „natūralus“. Žinoma, modelio darbas man padėjo stoti akistaton su nepasitikėjimu savimi. Buvau jauna, naivi ir kukli mergaitė, kuri nesijautė patogiai ir drąsiai kaip modelis. Modelio darbas man nebūtinai padėjo tuos kompleksus įveikti, bet, be abejonės, padėjo mesti jiems iššūkį ir tiesiog juos įgalinti“, – interviu pasakojo ji.
Juan Hernandez nuotr.
Naujai atgimę XVI amžiaus rūmai
Plaukų stilistas ir kostiumų dizaineris Kęstas Rimdžius pakvies užsukti į naujai įsikūrusį „KUKLA Beauty Box“ saloną. Pastarojo vieta – neeilinė, salonas persikėlė į amžius menančią šeimos rezidenciją.
Anot garsaus stilisto, naujos erdvės simbolizuoja kitą karjeros etapą. Kaip jis sako, bėgant metams, o nuo salono įkūrimo jų praėjo jau keturiolika, keičiasi ne tik jis pats, bet ir jo prekės ženklas. „Prieš ketverius metus nutariau, kad atėjo metas naujai pradžiai, naujam konceptui. Atėjo tinkamas laikas, atsirado ir vizija, kaip viskas turėtų atrodyti, ėmėme ieškoti patalpų. Užtrukome daugiau nei metus. Kai įkūrėme „Kuklą“, buvau labai jaunas, patalpos man tiesiog „nukrito ant galvos“, teko improvizuoti, o šį kartą labai tiksliai žinojau, ko noriu“, – pasakojo vyras.
Plaukų meistrą įkvėpė Paryžius ir jo interjerai, kuriuose nebijoma demonstruoti senumo, Niujorko didybė ir modernumas bei Alisa Stebuklų šalyje. Šios pasakos motyvus interjere atkartoja veidrodžiai, šachmatinės grindų plytelės, erdvėse kuriamas iliuzijos pojūtis.
Norbert Tukaj nuotr.