Jau pasirodė naujausia „ELLE Pokalbiai“ laida, kurioje apsilankė ypatingas svečias iš Prancūzijos – dizaineris Marc-Antoine Barrois. Jo vardas Lietuvoje pažįstamas nuo tada, kai „Crème de la Crème“ pristatė šio menininko vardo aromatų kolekciją, akimirksniu sužavėjusią nosis ir širdis.
Mark-Antoine Barrois visai neseniai lankėsi ir šiuolaikinio meno mugėje „ArtVilnius“, kur atvežė kūrybinę instaliaciją „Mission Aldebaran“, keliančią klausimus apie gyvenimo misijos pasirinkimą.
Beje, kas yra „Crème de la Crème“, Baltijos šalyse pristatinėti jau nebereikia: dar 2008 metais duris Vilniuje duris atvėręs pirmasis „Crème de la Crème“ butikas sukėlė tikrą grožio revoliuciją. Šiandien jau 15 „Crème de la Crème“ butikų pažindina Baltijos šalis su laikui nepavaldžiais aukštosios parfumerijos meno šedevrais.
„Visada svajojau dirbti prabangos sektoriuje. Esu kilęs iš šeimos, kurios istorijoje tekstilė buvo itin svarbi daugiau nei keturis šimtmečius. Vis dėlto Prancūzijoje, septintajame dešimtmetyje, tekstilės industrija patyrė didelius sunkumus. Tad kai pasakiau tėvams, jog noriu dirbti šioje industrijoje, jie nebuvo itin patenkinti, klausė, ar visą gyvenimą ketinu būti be darbo. Galų gale, ėmiau studijuoti vaizduojamąjį meną.
2004-aisiais sudalyvavau mados konkurse, ten susipažinau su dizaineriu artimai dirbusiu su Hubertu Givenchy. Konkurso nelaimėjau, bet pradėjau dirbti kartu su juo. Po to įsidarbinau „Jean Paul Gaultier“, „Hermès“, „Giambattista Valli“. Pradėjau kurti aukštąją madą, juvelyriką. Kartą gimtadienio vakarėlyje susipažinau su parfumeriu, ėmiau kurti ir kvepalus. Jie greit sulaukė sėkmės“, –savo istoriją pasakojo įvairiapusis kūrėjas.
„Kaip per metus pasikeitė prabangos sektorius? Anksčiau jis buvo siejamas su išskirtine kokybe bei meistriškumu, kai šiandien yra nemažai sakančiųjų, jog prabanga išgyvena krizę“ – svečio paklausė tinklalaidėje taip pat sudalyvavusi „ELLE Lithuania“ mados žurnalistė Deimantė Bulbenkaitė.
„Manau, kad prabanga yra santykinė vertybė. Šiandien mano prabanga yra laikas. Kitam žmogui ji gali reikšti ką nors kita. Neužaugau turtingoje šeimoje. Mano tėvas buvo mokytojas, o mama nedirbo. Vieną dieną tėvas nusipirko pirmą naujutėlaitį automobilį, kurį galėjo išsirinkti. Tai jam buvo prabanga – nuspręsti, kokios spalvos, komplektacijos bus mašina. Kitiems žmonėms teatras yra prabanga, o man tai kasdienybė, mano gyvenimo dalis.
Na, o prabangios mados industrija šiuo metu tikrai išgyvena krizę. Prabanga turėtų būti unikali, bet ji susiliejo su įvaizdžiais, tendencijomis, logotipais. Visgi naujausiose dizainerių kolekcijose jau pastebimi pokyčiai. Pavyzdžiui, „Dior“ kolekcijoje dėmesys buvo kreipiamas ne į logotipą, o į išskirtinį rūbo pasiuvimo būdą. Prabanga turėtų leisti žmonėms būti išskirtiniais“, – kalbėjo Marc-Antoine Barrois.