„ELLE Pokalbiai“ viešnia S. Nainė – apie santykius su „Mokinukėmis“: „Būdavo nekalbadienių“

Nuotrauka
ELLE Lithuania
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

„Youtube“ platformoje jau pasirodė nauja tinklalaidės „ELLE Pokalbiai“ laida. Šį kartą jos viešnia – nuomonės formuotoja, drabužių kūrėja Simona Nainė.

Laidos metu buvo kalbama apie prabangą – būtent šiai temai skirtas naujausias „ELLE Lithuania“ žurnalo numeris. S. Nainė, atskleidė, kad tikroji prabanga jai – visai ne materialūs dalykai, o meilė sau, tik sau skirtas laikas, laisvė elgtis taip, kaip norisi.

Buvo kalbama ir apie psichoterapiją. „Žmonės klaidingai mano, kad lankytis pas psichoterapeutą reikėtų tik tuomet, kai jau esi duobėje. Man – priešingai. Neturėjau didžiulių problemų, norėjau save pažinti. Iš savo vaikystės, paauglystės „išsitraukiau“ daugybę dalykų. Kartais iš kabineto išeinu su šypsena, o kartais dešimt minučių iki mašinos visą laiką bliaunu, nes galvoju, kiek daug visokiausių išgyvenimų esu patyrusi gyvenime“, – pasakojo S. Nainė.

Pokalbis pasisuko ir apie žinomumą – S. Nainė dainininkės karjerą pradėjo anksti, dainavo grupėje „Mokinukės“. „Gal tuomet, kai žinomumas „ištinka“ per dieną ar mėnesį, su tuo būna sunku susitvarkyti. Būna, aš iki šiol nesuprantu, kad esu žinoma, populiaresnė. Labai keista, kai žmonės prieina, nori apsikabinti. Su žinomumu užaugau.

Niekada nesirgau žvaigždžių liga ir man atrodo, kad ji man negresia. Mane gali „uždėti“ ant bet kurio viršelio, pakviesti į bet kurią laidą – manęs, kaip žmogaus, mano asmenybės, vertybių tai nepakeis. Suprantu, kad nuo kitų žmonių skiriuosi tik tuo, kad mano veidą žmonės mato dažniau. Viskas priklauso nuo to, kaip susitvarkai su žinomumu. Esu į parduotuvę atėjusi ir apsivilkusi pižama“, – pasakojo moteris.

Anot S. Nainės, nors ji buvo aukščiausia iš grupės narių, paauglystėje ji nesureikšmino ir savo išvaizdos. „Aš paprastas kaimo vaikas, gyvenau už Marijampolės, Mokolų kaime, net negalvojau apie tai, kad buvau aukščiausia, stambiausia – jau formavosi mano figūra. Susitvarkyti su populiarumu ir kitais dalykais man taip pat labai padėjo tėvai“, – sakė S. Nainė.

Reklama

Moteris išskyrė, kad šiuo metu su „Mokinukių“ narėmis sutaria geriau nei bet kada anksčiau. „Dabar mes sutariam geriau nei paauglystėje. Anksčiau būdavo kvailų nekalbadienių, pasipykimų, buvome paauglės. Dabar esame brandžios suaugusios moterys. Daug merginų grupių sako, kad mes labai viena kitą palaikome, o mes tikrai esame vieningas kumštis“.

Renginio vedėjos puošėsi įvaizdžiais iš didžiausios Skandinavijos šalyse ir populiariausios „Boozt“ internetinės parduotuvės. „Boozt“ yra mano asmeninė simpatija, čia perku daug drabužių. Man patinka, kad jie turi daug madingų prekių ženklų, kurių nėra niekur kitur.: „Ganni“, „Rotate“ ir kitus. Be to, jie orientuojasi į minimalistinį skandinavišką stilių bei kokybę. Man atrodo, kad viską, ką matai Kopenhagos mados savaitėje, gali rasti „Boozt“, – sakė U. Mingėlaitė. Vedėja puošėsi gyvatės raštu margintais „Anonymous Copenhagen“ bateliais, „Rotate“ kelnėmis, „All Saints“ veliūriniu švarku. I.Sinė rinkosi dryžuotą „Filippa K“ kostiumą, „Ralph Lauren“ marškinius, vyriškų aksesuarų skyriuje rastą kaklaraištį.

Laidos metu taip pat buvo pristatytos rėmėjo „Burga“ naujienos. Buvo išleistas naujas, asmenukėms puikiai tinkantis produktas – „StickPad“ telefono lipdukas, kurio dėka telefoną galima prilipti bet kurio lygaus paviršiaus: veidrodžių, plytelių, langų ar kito. Šis produktas yra daugkartinis, jį galima plauti.

Jau greitu metu „Burga“ skelbs net 15 dienų truksiantį „Black Firday“ išpardavimą, kurio metu taikys net 25 proc. nuolaidas. „ELLE Lithuania“ savo klausytojams turi papildomą 5 proc. nuolaidos kodą, kuris gali sumuotis jau su vykstančio išpardavimo nuolaidomis. Su kodu ELLEXBF galite gauti net 30 proc. nuolaidą visiems „Burga“ produktams! Išpardavimas prasideda lapkričio 19 d., o baigiasi gruodžio 3 dieną. Pasiūlymas „Buy 4 Phone Cases—Pay For 2“ (liet. pirk 4 telefono dėklus ir mokėk už 2) galios ir „Black Friday“ išpardavimo metu.

Laidos viešniai buvo įteiktos klinikos „Face Diary“ dovanos. Kanados gamintojas „G. M. Collin“ įteikė odos priežiūros priemones su jūriniu ir augaliniu kolagenu, keramidais bei įvairiais patentuotais kompleksais odos drėkinimui, jauninimui ir atstatymui.

„G.M. Collin“ filosofijos principas – biotechnologijų ir augalinių bei jūrinės kilmės komponentų derinimas. Tai – viena iš nedaugelio kosmetikos kompanijų, turinčių savo mokslinių tyrimų padalinį, kuriame ne tik kuriamos ir gaminamos modernios veikliosios medžiagos, bet ir atliekami klinikiniai tyrimai.