Jaunieji kūrėjai surengė renginį, kuriame – būdai, kaip sukurti tvarų mados prekės ženklą

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotrauka
Pranešimo siuntėjų nuotr.

Prekybos centre „Europa“ įvyko tvarios mados iniciatyvos „Young Fashion“ organizuojamas renginys pavadinimu „Sample Research – POP UP“. 

Jaunimo plačiai žinomi ir į mados pasaulį savo kelią bandantis prasiskinti projektas surengė dar vieną, daug dėmesio sulaukusį renginį. Šį kartą jaunieji dizaineriai iššūkį metė patys sau ir ryžosi dar vienai nematytai avantiūrai. Lietuviai dizaineriai šio renginio metu bendradarbiavo su garsiu italų mados projektu „Sample Research“. Renginio tikslas – supažindinti lankytojus su būdais, kaip galima sukurti sėkmingą ir tvarų mados prekinį ženklą.

 „Sample Research“ yra italų sukurtas projektas, kuris visoje Europoje vykdo edukacines programas apie tvariąją madą bei dizainerių darbus, jų kūrybinį procesą. Didelis dėmesys, skiriamas jauniesiems kūrėjams yra viena iš priežasčių, atvedusių italų komandą į Lietuvą. Šią kolekciją italų dizaineriai kūrė tik tyrimo tikslais, pabrėždami, kad kūrybinis procesas yra kelionė, kupina naujų atradimų, kurioje kiekvienas žingsnis veda į naujas įžvalgas ir galimybes.

Reklama

„Mūsų tikslas yra supažindinti visuomenę su jaunaisiais dizaineriais, parodyti jų darbus, naują, kitokį, galbūt ne kiekvienam įprastą mados stilių. Taip pat stengiamės šviesti kitus ir iškelti labai svarbią aplinkos taršos problemą“, –  teigė viena iš „Young Fashion“ įkūrėjų Nerija Kanapkaitė. 

Renginio metu buvo galima pamatyti „Sample Research“ dizainerių vienetinius darbus. Taip pat italų dizaineriai, sukaupę didelį žinių bagažą per visus savo darbo metus mados industrijoje, pristatė savo kolekciją ir pasakojo apie kūrybinį procesą, savo veiklą tiriant kitų dizainerių darbus, jų naudojamas medžiagas rūbų kūrimo procese. Lankytojai galėjo apžiūrėti užsienio dizainerių darbų parodą, žurnalus, įsigyti gaminių.

Išskleisti