Juvelyrikos prekės ženklo atstovė: „Verslui, kaip ir vaikui, auginti reikia viso būrio draugų“

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotrauka
Pranešimo siuntėjų nuotr.
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

„Vaikui užauginti reikia viso kaimo, o verslui – šeimos, bičiulių ir viso būrio partnerių“, – taip savo kalbą pradėjo Ieva Čepononė, drauge su partnerėmis trijų mėnesių proga pakvietusios visus kartu atšvęsti juvelyrikos prekės ženklo „Adele notes“ gimimą ir augimą.

Šventę pavadinusios prausynų (angl. baby shower) vakarėliu, „Adele notes“ auginimo partnerės Adelė Dagytė-Mickuvienė, Ieva Čepononė ir Monika Pranckaitytė dalinasi, kad vakare nebuvo nei vieno atsitiktinio svečio – tik tie, kurie turi santykį su jau antrą meistrystės dešimtmetį kuriančios juvelyrės Adelės Dagytės darbais: šeima, draugai, tikrieji Adelės juvelyrikos ambasadoriai ir verslo partneriai.

Adelė Dagytė savo kuriamos juvelyrikos natas, kurios iš pažiūros atrodo labai subtiliai, bet savyje turi labai daug gylio ir precizikos, kartais mėnesių mėnesius ieško, vėliau tobulina. Adelės juvelyrikos kūrinius klientės dažnai apibūdina kaip tuos, kuriuos kartą atradus nebelieki abejingas, juos įsimyli ir nebesinori nusiimti.

„Mano kuriamas juvelyrikos natas, kaip ir kvapą, reikia pajausti, paliesti, pasimatuoti – tikrosios kūrinių formos, jų linkiai, išryškėja prigludus prie odos, o atradus savas juvelyrikos natas, jos niekuomet neužgoš, o subtiliai pabrėš vidinį žmogaus grožį, spindesį bei stiprybę“, – dalinosi juvelyrė Adelė.

Pranešimo siuntėjų nuotr.

Juvelyrika, priglundanti lyg kvapas – „Adele notes“ prekės ženklo koncepcija, kurią komanda išsigrynino kartu su prekės ženklų stratege Giedre Stabingyte. „Notes“ – tai juvelyrikos natos Adelės Dagytės kūryboje.

„Tarsi sugretinome juvelyrikos ir parfumerijos pasaulius. Ši koncepcija gimė klausantis Adelės klientų, kalbančių, kaip jos juvelyrikos kūriniai priglunda prie kūno, tampa nuo jo neatskiriami ir kuria tarsi subtiliai vilnijantį šleifą. Pati Adelė nuo vaikystės kolekcionavo kvepalus ir, jau tapusi juvelyre, pakuodama savus kūrinius klientams kvepino jai patinkančiais kvapais. Kurdama įkvėpimo rasdavo ir kvapuose, galvodama apie tai, kaip vienas ar kita kvapas atrodytų, jei būtų juvelyrikos kūrinys“, – koncepcijos išsigryninimo užkulisius atskleidė Ieva.

Ką laistai, tas auga

„Norime švęsti – švęsti augimą, nes tikime, jog, ką laistai, tas ir auga“, – vakare nuoširdžiai džiaugėsi ir dėkojo visiems susirinkusiems prekės ženklo verslo auginimo partnerė Ieva. Ievą, Adelę ir Moniką suvienijo idėja skleisti grožį, natūralios, nuoširdžios, kokybiškos ir subtilios estetikos natas ir juvelyrikoje, ir versle – tvariai auginti verslą, apjungiantį būrį žmonių ir verslo partnerių.

Reklama

Pranešimo siuntėjų nuotr.

„Visų pirma, visuomet žavėjausi savo dukterėčios juvelyrės Adelės Dagytės kūryba, kuri pakeri savo išskirtine kokybe, subtilumu, laikui nepavaldžia estetika ir išskirtiniu preciziškumu. Kol Adelė nebuvo pradėjusi kurti, aš juvelyrikos pati beveik nenešiojau, nes nebuvau atradusi savo. Taip pat man svarbu tai, kad dirbiniai iš tauriųjų metalų ir brangakmenių su laiku nepraranda vertės, gali būti ir yra perdirbami, perduodami iš kartos į kartą.

Būtent šios vertybės – kokybė, ilgaamžiškumas, estetika ir tvarumas – man visuomet buvo svarbios sprendžiant, ką įsigyti. Žinau, kad šios vertybės tampa svarbios vis daugiau žmonių, todėl turiu ir didelį tikėjimą, ir matau didelį potencialą dalinantis Adelės kūryba už jos studijos ir amatininkystės ribų“, – savo motyvacija dalinosi Ieva.

Ieva būsimo verslo viziją formuoti pradėjo nuo partnerių komandos subūrimo: sparčiai sutelkė profesionalus, su kuriais jau turėjo sėkmingos darbinės patirties, kaip dabar pati juokaudama sako, „savų sričių juvelyrus“. Tad jau 2023 m. vasarą išryškėjo būsimo verslo modelio ir prekės ženklo vizijos kontūrai – buvo nuspręsta asortimente didinti juvelyrikos kūrinių iš aukso dalį, atidaryti nuosavą gyvą parduotuvę bei vystyti prekės ženklą, kuris pasistačius ir sutvirtinus pamatus namų rinkoje, Lietuvoje, galėtų plėstis ir už jos ribų.

Naujiena – aukso grynuoliai

„Adele notes“ pernai gruodį atidarė pirmąją išskirtinės architektūros atvirą juvelyrikos parduotuvę prekybos centre „Panorama“. Pastarosios koncepcija itin meistriškai realizuota partnerystėje su savo srities juvelyrais – ilgametę patirtį sukaupusia architektų komanda „Inblum“. Vakaro metu „Adele notes“ pristatė naują kūrinį – „Adele notes“ aukso grynuolius.

„Viskas gyvenime prasideda nuo idėjos, kuri dažnai užgimsta ir brandinama ne vieną mėnesį. Taip pat ir mano kūryboje viskas prasideda nuo aukso grynuolių, kurie mano rankose atgimsta įvairiausiomis natomis. Tačiau įkvėpti vienos mūsų klientės, pamanėme, kad kartais galima rinktis dovanoti dar netobulą, tačiau labai gryną grynuolį, kuris kažkada atgims su jūsų noru ar svajone kažką realizuoti su sava prasme“, – naujo produkto inspiracijos istorija dalinosi Adelė.

Anot juverylės, tai – naujai užgimusi dovanos idėja, kai nesinori pirkti konkretaus kūrinio, tačiau norisi dovanoti taurųjį ir niekuomet vertės neprarandantį aukso grynuolį, kuris bet kada gali atgimti asmeniškomis ir indvidualiomis juvelyrikos kūrinio natomis.