„H&M“ pristato naujausią rudens-žiemos kolekciją

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotrauka
Pranešimo siuntėjų nuotr.
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

2024-ųjų „H&M“ rudens-žiemos kolekcija akcentuoja atsinaujinimo emociją. Sodrūs tonai, unikalios detalės, į nestandartinio dizaino konceptą orientuoti siluetai – visa tai tampa naujo sezono dalimi. 

„Šioje kolekcijoje dominuoja iš skirtingų įkvėpimo sričių kylanti estetika bei kokybiškos medžiagos. Oda, mezginiai, blizgantys objektai – derinamos kartu šios detalės suteikia galimybę žaisti su mada. Kuriant įvaizdžius išskirtinis dėmesys skiriamas svarbiausiems spintos elementams, o pati kampanija leidžia madai spindėti“, – teigia prekės ženklo moterų dizaino linijos vadovė Eliana Masgalos.

Kiekvienas kolekcijos objektas simbolizuoja skirtingas istorijas bei įkvėpimo sritis, tokias kaip laikui nepavaldus glamūras, „mid-century“ krypties funkcionalumas, retro interjero detalės, kuriose dominuoja medis, Kalifornijos kino kultūra. Kartu šioje kolekcijoje subtiliai atsikartoja dvidešimtojo, šeštojo bei devintojo dešimtmečių stiliaus kodai.

2024 m. rudens-žiemos kampanijos dalimi tapo muzikantai, modeliai bei šiandieninės kultūros lyderiai. Fotografo Samo Rocko bei režisieriaus Alberto Moya sukurta vaizdinė kampanija švenčia madą, individualumą bei kiekvieno asmeninį stilių. Ryškios kampanijos dalimi tapo Charli xcx, Arca, Lila Moss, Ajus Samuel, Loli Bahia, Wali Deutsch, Okay Kaya, Bibi Breslin, Alewya, Sage Elsesser, Sega Bodega ir Lux Gillespie.

Kolekcijos drabužiai išsiskiria rafinuotumu, „mid-century“ nuotaika jaučiama kostiumuose, padidinto silueto švarkuose bei sijonuose. Dalis kolekcijos reprezentuoja vintažinę estetiką, kurią perteikia karoliukais dekoruoti megztiniai, odinės ar raukiniais puoštos suknelės. Svarbia kolekcijos dalimi tapo išskirtinės kokybės medžiagos, tokios kaip oda, zomšas ar vilna, naudota liemenės ir šortų įvaizdžiui.

Reklama

Spalvų paletę sudaro sodriai rudos, karamelinės, raudonmedžio, žalios bei klasikinių baltos ir juodos tonų akcentai. Tarp aksesuarų galima rasti aukštakulnius smailia nosimi, kailinius įsispiriamus batelius bei loaferius, o juvelyrikos linijoje jungiamos minimalistinio dizaino bei eklektikos kryptys.

Vyrams skirtoje kolekcijos linijoje vyrauja šiuolaikinio klasicizmo nuotaika. Klasikinių kostiumų siluetų interpretacijos ar šalto metalo atspalviai kuria unikalaus dizaino kryptį, kurios rezultatas – ilgas odinis lietpaltis bei spindintis tvido švarkas. Šioje kolekcijoje funkcionalumas derinamas su individualumo poreikiu, kuris atsispindi prekės ženklo pristatomos mados etose.

 „Tai kolekcija, kurioje švenčiame tai, kas esame. Kartu kampanija akcentuoja mados laisvėjimą ir saviraiškos svarbą. Mūsų žinutė – individualumas bei skirtingumas yra didelė jėga“, – pasakoja prekės ženklo vadovas Jörgenas Anderssonas.

Kolekcija bus prieinama internetinėje hm.com parduotuvėje nuo rugsėjo 12 d.