Naujojoje „H&M Studio A/W 24“ kolekcijoje – lengvai pritaikomi ir puošnūs drabužiai

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotraukos
Pranešimo siuntėjų nuotr.
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

Klasikiniai siluetai, įkvėpti džiazo muzikantų – tai tapo pagrindine „H&M Studio A/ W24“ kolekcijos įkvėpimo linija. Žvelgiant į muzikantus, kurių įvaizdžiai subtiliai kinta tarp dienos ir nakties, sceninės aprangos ir laiką leidžiant užkulisiuose, kolekcijoje prioritetas teikiamas funkcionaliems įvaizdžiams.

Kolekcijos dizaino vizija, kurioje galima rasti padidintų siluetų lauko aprangą, kostiumus bei sukneles, balansuoja taip ryškių įvaizdžių ir formalios aprangos kodų.

„H&M Studio“ koncepto centre – lengvai pritaikomi, laikui nepavaldūs dizaino akcentai, kurie lengvai derinami tiek dienos metu, tiek ir po darbo einant vakarienės. Šį sezoną norėjome pristatyti naujas klasikinių drabužių interpretacijas, kurias klientai, tikimės, dėvės metai iš metų. Žinoma, daug dėmesio skyrėme ir ryškiems aksesuarams, kurie kiekvienam įvaizdžiui suteikia unikalumo“, – teigia prekės ženklo moterų dizaino linijos kūrybos vadovė Ann-Sofie Johansson.

Tarp pagrindinių kolekcijos detalių galima rasti masyvių proporcijų klasikinį lietpaltį, tamsaus denimo elementus su metalinėmis detalėmis, griežtos konstrukcijos odines kelnes bei glamūro estetiką iliustruojančias sukneles. Aksesuarų linijoje daug dėmesio skirta žaidimui su proporcijomis, o šio kūrybinio proceso rezultatas – balti smailianosiai bateliai, itin didelė klasikinių formų rankinė bei blizgantys juvelyrikos objektai.

Reklama

Taip pat kolekcijoje prioritetas teikiamas aukštos kokybės medžiagoms, tokioms kaip kašmyro bei merino vilna, ekologiška medvilnė bei oda, kurios dažymo procese nebuvo naudotas chromas.

„Šį rudens sezoną dizaino komanda įkvėpimą rado išskirtiniuose džiazo muzikantų įvaizdžiuose, kuriuose telpa sceninės aprangos estetika bei naktinio gyvenimo kultūrą simbolizuojantys elementai. Kaip ir visuomet šio koncepto linijose koncentruojamės į tradicine prasme įvardijamos vyriškos bei moteriškos mados jungimą, tad klasikinių konstrukcijų drabužiai įgavo unikalias formas, puikiai tinkančias modernios spintos kūrimui“, – pasakoja prekės ženklo koncepto dizainerė Linda Wikell.

Kolekcija bus prieinama tik hm.com nuo rugsėjo 26 d.