Niujorko metro pristatyta nauja „Chanel“ kolekcija

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotraukos
CHANEL

„Niujorko metro priklauso visiems. Juo naudojasi visi: studentai ir naujovių kūrėjai, valstybės vyrai ir paaugliai. Tai vieta, pilna paslaptingų, bet nuostabių susitikimų, populiarių archetipų susidūrimas, kur kiekvienas turi kur eiti ir kiekvienas yra unikalus savo apranga. Kaip kine – jie yra savo istorijų herojai“, – kalbėjo „Chanel“ kūrybos vadovas Matthieu Blazy.

Niujorko metro yra didysis lygiagretintojas, čia sutelpa visas žmogaus gyvenimas. Nuolat kintantis, visada besikeičiantis, metro yra Niujorko mikrokosmosas ir pati mados metafora. Už kiekvieno kampo slypi drama, čia smalsu sužinoti, ką galėtum sutikti. Tai yra „Chanel“ „po(sub)kultūra“, kur paprastas tampa nepaprastu, skelbiama pranešime žiniasklaidai apie M. Blazy debiutinę „Métiers d’art“ kolekciją.

Kolekcija, įkvėpta kino, pristato linksmą asmenybių karnavalą. Čia galima sutikti elito atstoves ir superherojes, pietaujančias damas ir užsiėmusias mamas – kiekviena veikėja matoma per filmų objektyvą, įskaitant pačią Coco Chanel.

Kolekcija keliauja laiku nuo 1920-ųjų iki 2020-ųjų, nuo Art Deco ekstravagancijos iki naujos šilkinės realybės, o įvairių laikotarpių ir personų susiliejimas pasakoja nelinijinę istoriją, kurios širdyje – „Métiers d’art“ meistriškumas.

Kolekcijoje atsiskleidžia elegantiška, žaisminga stilistika. Džinsai derinami su sudėtingomis siuvinėjimo detalėmis, archyvinė suknelė papuošta plunksnų kutais – naujoji flaperė renkasi dėvėti ją su kelnėmis. Daugelyje rankomis margintų šilko pamušalų atsispindi miesto motyvai.

Įkvėpimas – Gabrielle Chanel kelionės į Niujorką 1931 m., keliaujant į Holivudą ir atgal. Pradinė idėja kilo iš kino magnato Samuelio Goldwyn’o siekio įtvirtinti mados tendencijas Niujorko aukštuosiuose rajonuose. Tačiau būtent miesto centre, o ne Holivude G. Chanel vėl atrado pasitikėjimą savo demokratiniu, pasauliniu stiliumi.