Nuo perdegimo iki naujos pradžios: „Mas Laus“ šeima pristato naują kolekciją

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotraukos
Pranešimo siuntėjų

Pastarieji metai Beno ir Gintarės Maslauskų šeimai buvo vieni sunkiausių. Užsakymų vėlavimai, finansinis spaudimas ir nuolatinis skubėjimas atvedė prie ribos, kai kilo klausimas ar verta visą tai tęsti. Tačiau šiandien jie dalinasi ne tik savo išbandymais, bet ir nauja pradžia – pristato avalynės kolekciją „Lunch Break“, kuri tapo simboliu atsikvėpimui, drąsai ir vėl atrastam tikėjimui savo darbu.

„Buvo momentų, kai buvome tokie pavargę, kai rimtai galvojome, ar verta tęsti. Užsakymai vėlavo, gamybos komanda mažėjo, dalis klientų buvo nusivylę, o aš pats jaučiau, kad visiškai perdegiau. Tada nusprendžiau, kad reikia sugrįžti prie ištakų, nuo to kaip užauginome „Mas Laus“ pačioje pradžioje.

Vėl ėmiau pats atsakinėti į kiekvieną laišką, kalbėti su kiekvienu klientu telefonu. Norėjau, kad jie pajustų, jog mums rūpi ir parodyti asmeninį dėmesį kiekvienam klientui. Ir būtent tas grįžimas prie paprastumo tapo mūsų lūžio tašku. Dabar po truputį grįžtame į save ir turime aiškų planą. Esu labai dėkingas savo komandai, kad kartu atlaikė šį sudėtingą etapą. Nors liko ne visi, bet tikiu, kad su šiais žmonėmis galime eiti labai toli“, – atvirauja „Mas Laus“ direktorius Benas Maslauskas.

Šis etapas įkvėpė sukurti kolekciją, kuri pasakoja apie mažus, bet labai svarbius moters gyvenimo momentus.

„Lunch Break“ kolekcija tai vidurdienio pauzė, kai gurkšnis kavos ar ramus pasivaikščiojimas parke tampa energijos šaltiniu. Būtent tokiose akimirkose dizainerė Gintarė Maslauskienė atranda įkvėpimą.

„Aš gyvenu tokiu pat ritmu kaip ir mūsų klientės. Ryte su mūsų mažyle skubame į darželį, dieną kuriu naujus batų modelius, vakare bėgame kartu pasitikti saulėlydžio. Bet yra ir akimirkų kurias skiriu tik sau, su knyga bei kavos puodeliu. Iš visų šių akimirkų gimsta mano idėjos. Avalynė turi būti ne tik graži ir patogi, bet ir prisitaikanti prie tikro gyvenimo kasdienybės“, – sako Gintarė.

Kolekcijoje – šeši skirtingi modeliai, kurių pavadinimai primena kavos meniu ir miesto gyvenimo ritualus. Intensyvūs „Espresso“ – drąsai ir ryžtui. Švelnūs „Latte“ – ramybės akimirkoms. Universalūs „Bagel“ – kasdienybei, kai reikia viskam tinkamo sprendimo. Minkšti „Croissant“ – žaismingumui. Jaukūs „Mocha“ – šilumai. Ir nepakeičiami „Americano“ – klasikai, kuri niekada nepaveda.

Šįkart kolekcijos veidu tapo pati Gintarė. Fotosesija surengta parke, kuriame miesto ritmas trumpam nutyla, o kasdienybės akimirkos tampa ypatingos. Tai simbolizuoja ir visos kolekcijos esmę – tikrumą, paprastumą ir artumą.

„Norėjau parodyti, kad tai ne tik dar viena avalynės kolekcija. Tai dalis mano gyvenimo. Aš pati aviu šiuos batus, jie gimė iš mano kasdienybės, todėl labai norėjau pati juos pristatyti. Nes moterys, kurios renkasi mūsų prekės ženklą, gyvena tokį patį gyvenimą kaip ir aš – kupiną iššūkių ir grožio mažose akimirkose“, – dalijasi Gintarė.

Šiandien įmonė jaučiasi sustiprėjusi. Po krizės ir nuovargio jie vėl grįžta į augimą, tik šįkart tikresni, artimesni, dar labiau vertinantys savo bendruomenę.

„Ši kolekcija mums yra kaip pažadas sau, kad net po sunkiausių laikų galima atsitiesti. Mes tikime, kad „Lunch Break“ taps ne tik dar viena batų kolekcija, bet ir priminimu moterims, kad net paprasta kasdienybė gali būti ypatinga, jei ją lydi meilė sau ir drąsa būti savimi“, – sako Benas.

x