Pristatoma nauja suknelių kolekcija juodos spalvos mėgėjoms

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotraukos
Pranešimo siuntėjai
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

UNDRESS – lietuviškas mados prekės ženklas, išgarsėjęs dėl savo išskirtinių proginių ir kokteilinių suknelių, pristato naujausią rudens-žiemos kolekciją, kuri spinduliuoja ryškumu ir drąsa.

Šį sezoną UNDRESS moteris kviečiama švęsti gyvenimą – drąsiai, stilingai ir su nepaprasta elegancija. Naujoje kolekcijoje dominuoja šventinis blizgesys, prabangūs audiniai ir ryškios detalės. Išskirtiniai audiniai, žvyneliai, leopardiniai raštai ir ryškios spalvos susipina su subtilia elegancija.

Be to, kolekcijoje išlaikomas prekės ženklo klasikinių suknelių braižas, kuriame juoda spalva vaidina reikšmingą vaidmenį. Juoda čia tampa ne tik spalva, bet ir simboliu, primenančiu Italijos mados ikonų, tokių kaip Sophios Loren įkvėptą nesenstančią eleganciją ir moterišką žavesį.

„Kurdama šią kolekciją norėjau, kad kiekviena moteris jaustųsi ne tik išskirtinė, bet kartu ir nepaprastai moteriška. Seksualumas šį sezoną atsiskleidžia per subtilias detales – atsivėrusį petį, nėrinių detales ar gilesnę dekoltę, tačiau kartu išlaikant elegantišką balansą su uždaresniais kirpimais, ilgesniais sijonais ar rankovėmis“, – pasakoja prekės ženklo dizainerė Ana Savicka.

Kolekcijoje netrūksta ir gerbėjų pamėgtų kūrinių. Šį sezoną grįžta du populiariausi bestseleriai – neriniuota suknelė YEMA, pasižyminti žavia iškirpte nugaroje, ir absoliuti klasika – juoda suknelė SONYA, kuri jau tapo elegancijos ir nepriekaištingo stiliaus sinonimu. Šios suknelės ne tik primena ankstesnes kolekcijas, bet ir sujungia naujausias sezono tendencijas – subtilų žaismingumą ir išskirtinę moterišką energiją.

Ši kolekcija atspindi artėjančią šventinio sezono nuotaiką, kviečiančią džiaugtis gyvenimu ir būti savimi. Ji sukurta moterims, kurios vertina subtilią eleganciją ir nori drąsiai išreikšti savo unikalų stilių, nepametant rafinuoto moteriškumo.