Simonai Burbaitei – atsakingas vaidmuo: gali būti, kad tokio renginio Lietuvoje dar nebuvo 

Autorius
Reda Barkauskaitė
Nuotraukos
Asmeninio albumo

Jau visai netrukus, rugpjūčio 29 d. – rugsėjo 6 dienomis Vilnius virs tikrų tikriausia mados sostine. Išskirtinė fiesta po ilgo laiko lepins miesto gyventojus bei svečius mados renginiais: nuo diskusijų, podiumų skirtingose miesto vietose iki didžiojo šou, kuriame dalyvaus populiariausi Lietuvoje mados kūrėjais.

Svarbia Vilniaus mados savaitės dalimi taps modelis, DJ bei garsinio įvaizdžio butiko „OSB013“ įkūrėja Simona Burbaitė.

Simona – ne tik renginio ambasadorė. Ji kartu su kolega bei bičiuliu Leon Somov kuria oficialų renginio grojaraštį „Spotify“ platformoje, taip pat – sostinės mados savaitės „sound ID“, kuris bus naudojamas socialinėje medijoje kaip pagrindinis renginio garsas.

Negana to, garsi moteris prisidės ir prie dizainerių šou garso takelių kūrimo, o rugsėjo 4-ąją gros mados šou pabaigtuvių vakarėlyje. „Man nėra nieko įdomiau už projektus, kuriuose susijungia mada ir muzika. Be to, šiuo metu mano garsinio įvaizdžio butiko klientai – daugiausia užsienio prekių ženklai, todėl bus labai smagu padirbėti su savais ir žinoti, kad rezultatą išgirs ir lietuviai“, – šypsosi S. Burbaitė.

Mados renginiai Lietuvoje, anot modelio, retas malonumas. O tokio masto ir svarbos, kalbant ne tik apie trukmę, bet ir užsienio šalių dėmesį, praktiškai visai neturėjome.

„Vilniaus mados savaitė – atgaiva ne tik Lietuvos mados mylėtojams, bet ypatingai ir jos kūrėjams. Tai šansas būti pastebėtiems svarbių mados atstovų kitose šalyse, kurių dėmesį atkreipti kitu būdu būtų labai sudėtinga. Tad Vilniaus mados savaitės organizatoriams – didžiausi aplodismentai“, – sako Simona.

Svarbi ne tik vizualioji pasirodymo dalis

Pati mados renginio ambasadorė, paklausta, kuri kryptis – mada ar muzika – šiuo metu ją lydi dažniau, atsako, kad abu dalykai jos gyvenime lygiaverčiai.

„Vis tik šiuo metu, likus nebe daug laiko iki Vilniaus mados savaitės, kartu su Leon Somov neskaičiuojame kūrybos valandų studijoje“, – tikina Simona.

Muzika, anot jos, padeda ne tik dizaineriams išpildyti pasirodymo idėją ir parodyti, kokią emociją norima perteikti – žiūrovai turi unikalią galimybę suprasti, pajausti, įjungti vaizduotę ir interpretuoti.

„Asmeniškai man garso ir vaizdo sinergija ne tik labai graži, viena kitą papildanti, bet ir be galo įdomi. Šiuo metu vis dar esame kūrybos procese, bet labai džiaugiamės, kad visi dalyvaujantys dizaineriai turi gana aiškias muzikines idėjas savo pasirodymams. Esu tikra, kad rugsėjo 4 d. žiūrovai bus nustebinti ne tik iš vizualiosios pusės“, – sako muzikos kūrėja.


Atkreipia dėmesį į perteklinį vartojimą

Ji priduria besižavinti lietuvių mados kūrėjais – S. Burbaitės širdis ir spinta jau daug metų priklauso „Más 924“ ir „Flow Femme“. Pasitaikius progai, su mada glaudžiai susijusi moteris nuotoliniu būdu seka ir kitų šalių mados savaitės įvykius.

„Mano svajonė – Paryžiaus, Kopenhagos, Tokijo, Šanchajaus ir Niujorko mados savaitės. Žinoma, norėčiau ne tik apsilankyti madų šou, bet ir groti jų vakarėliuose, – šypteli renginio ambasadorė. – Kartą teko dalyvauti Milano mados savaitėje. Patiko energija, kuria tuo metu kvėpavo miestas, o geriausias podiumas, mano galva, buvo miesto gatvės su be galo stilingais žmonėmis.“

Tiesa, Simona atkreipia dėmesio į perteklinio vartojimo problemą. Ji prisipažįsta – norėtųsi, kad viskas keistųsi ne taip greitai ir nebūtų taip intensyviai gaminama-vartojama.

„Mada – viena labiausiai mūsų planetą teršiančių industrijų, apie tai rašiau ir savo magistro darbą, – sako Vilniaus mados savaitės ambasadorė. – Drabužių gamybos ir vartojimo procesuose žūtbūt reikalingi pokyčiai, o vartotojams – didesnis sąmoningumas ir atsakomybė, todėl norėčiau, kad ir mados savaičių būtų kiek mažiau“.

Keep Scrolling
x