Specialistė išskyrė, kokias klaidas renkantis baldus dažniausiai daro klientai

Autorius
ELLE Lithuania (reklama)

Prieš metus įkurtas „Hust Design“ prekės ženklas savo klientams siūlo kokybę, patogumą ir, žinoma, įvairovę. Juk kiekvienas baldas turi atspindėti šeimininko asmenybę ir būti skirtas tik jam, – sako įmonės pardavimo ir rinkodaros vadovė Lietuvoje Sandra Meškauskaitė.

Prekės ženklas švenčia vienus metus, tačiau patirtį rinkoje kaupiate jau beveik tris dešimtmečius.

Mūsų istorija prasidėjo išties labai seniai, gamybos įmonė „Vilmers“ įkurta dar 1997-aisiais. Vis dėlto gamyba ir prekyba kardinaliai skiriasi. Norėjome užsiimti baldų prekyba, tad įkūrėme prekės ženklą „Hust Design“.

Turime keletą tikslų. Pirmiausia, norime didinti prekių krepšelį. Anksčiau salone turėdavome tikrai gražių baldų, tačiau negalėdavome jų parduoti, nes jie būdavo ekspozicijos dalis. Kitas mūsų tikslas – plėstis geografiškai. Šiuo metu turime du salonus Vilniuje ir Šiauliuose, abu jie yra beveik 500 kvadratinių metrų dydžio. Siekiame plėstis ir į užsienį.

Žvelgdami iš bendros istorijos perspektyvos, galime pasidžiaugti, kad netrukus baigsime baldus „Demolofto“ restoranui, „Hust Design“ baldai jau kuria jaukumą modelio Julijos Vosylės, stilistės Emilijos Viskontaitės, aktorių Gelminės Glemžaitės ir Manto Stonkaus namuose.

Daug dėmesio skiriate skandinaviškam dizainui. Kodėl lietuviai jį taip mėgsta?

Šiam stiliui būdingos tiesios aiškios linijos, subalansuotos žemės spalvos, jis yra labai paprastas ir kartu nesenstantis, neišsišokantis – tai labai artima mūsų, lietuviui, klientui. Be to, skandinaviškas stilius nėra tik pastarųjų metų tendencija, jis, pritaikant tam tikras detales, bus madingas ir po penkerių, ir po dešimties metų.

Teigiate, kad baldų dizainas turi atspindėti šeimininko asmenybę. Į ką reikėtų atkreipti dėmesį renkantis baldus?

Baldai yra nepigus pirkinys, jie – investicija, o kokybiški baldai, savaime suprantama, yra brangesni. Siekdami, kad klientams savo sprendimų netektų gailėtis, salonuose siūlome profesionalias konsultacijas. Konsultacijai vidutiniškai skiriame nuo 1,5 iki 2 valandų, klientų tikrai neskubiname. Kartu atsigeriame kavos, tam tikrus pavyzdžius, leisiančius spalviškumą įsivertinti erdvėje, leidžiame išsinešti.

Labai svarbi konsultacijų dalis – poreikių analizė. Pavyzdžiui, jaunoms ar augintinius turinčioms šeimoms gali būti labai svarbus audinių praktiškumas. Esti audinių, kurie yra papildomai impregnuoti, nesugeria skysčių, dėmių, yra sofų, kurių užvalkalai nusivelka. Jeigu sugadinama tam tikra baldo detalė, galima ją pakeisti. Visuomet dalijamės praktiniais patarimais, kaip prižiūrėti baldus, kad jie kuo ilgiau tarnautų.

Kokias baldų rinkimosi klaidas galėtumėte išskirti?

Nuolat tobuliname komunikacijos procesą. Norime, kad klientai galėtų džiaugtis jiems tobulais baldais. Visgi pastebime, kad dažnai pakankamas dėmesys neskiriamas baldų ergonomikai ir patogumui. Komfortas yra individualus, jis būtinas norint ant sofos patogiai ir ilgai sėdėti leidžiant laiką su šeima ar draugais. Dėl to salone visuomet stengiamės turėti kuo įvairesnių baldų, kuriuos galima tarpusavyje palyginti. Neretai nepakankamai atidžiai vertinama ir baldo išorė – dizaino sprendimai, detalės.

Jeigu į saloną atvykstama prieš tai neturėjus profesionalaus architekto ar interjero dizainerio konsultacijos, įprastai kyla klausimų dėl baldų dydžio. Erdvėje suplanuoti baldą nėra taip lengva. Mūsų salone Vilniuje yra aukštos lubos, visi baldai, net ir dideli, atrodo ganėtinai maži. Stengiamės visuomet užbėgti įvykiams už akių ir klientams siūlome įsivaizduoti baldą namų erdvėje, įsivertinti perėjimus, ar baldas niekur neklius.

Turime didelį konkurencinį pranašumą prieš kitus prekybininkus – konsultacijos metu klientas gali nustatyti savo erdvės parametrus, susikurti jo interjerui tinkančią sofą ir jau po trijų savaičių ja džiaugtis namuose.

Ko gero, pagrindinis jūsų gaminamas produktas yra sofos. Kokie kriterijai išduoda jos kokybę?

Baldų kokybę atspindi jų ilgaamžiškumas, pastebime, kad pas mus vis sugrįžta naujuose namuose įsikuriantys klientai. Taip pat svarbios tokios detalės kaip siūlės, apsiuvimas, kampai, net baldo pakuotė.

Ar vis dar vengiama įsigyti baltus baldus?

Tikrai taip, baltų baldų parduodame mažiausiai. Klientai dažniausiai dairosi šiltesnių, žemės atspalvių. Tie, kurie nori į savo namus įnešti spalvų, neretai renkasi samaninę. Šiuo metu labai populiari smėlinė, tamsiai ruda šokolado spalva. Išsiskiriame tuo, kad galime pasiūlyti net 700 skirtingų sofų audinių, apie 100 valgomajam kambariui skirtų medžiagų.

Kokia yra jūsų ateities vizija?

Praėję metai buvo kupini iššūkių ir augimo. Pradėjome vystyti naują prekės ženklą, lankėmės užsienio dizaino parodose, mezgėme ryšius su partneriais, tobulėjome, į prekių krepšelį traukėme skirtingus tiekėjus, sudarėme savo baldų kolekciją. Taip pat sukūrėme interaktyvų katalogą, patogų tiek klientams, tiek dizaino srities profesionalams. Vienas ryškiausių projektų – sostinės salono atnaujinimas. Šiuo metu jo spalvos – šiltesnės, atspindinčios tendencijas, vyrauja apvalios formos, yra išskirtos erdvės. Salonas tapo įkvepiančia, atvira erdve įvairiems renginiams, fotosesijoms. Šį konceptą siekiame įgyvendinti ir kitose valstybėse. Šiuo metu planuojame, į kurią šalį žengsime pirmiausia.

Interaktyvus „Hust Design“ katalogas

x