Šį kartą leidinys skirtas tvarumui, o jo viršelį papuošė fotografė Nina Antoniuk.
Prekės ženklas „Pierre Cardin“ pristatė naujausią, šių metų pavasariui ir vasarai skirtą kolekciją.
Naujoji, 2025 metų „Sportmax“ kolekcija skirta meistriškumui.
Įspūdingas mados šou ir pokalbiai apie lūkesčius darbo aplinkai – taip kviestinei auditorijai buvo pristatyta naujausia Vilniuje bendradarbystės vieta.
Prancūzų mados prekės ženklas „Dior“ pristatė 2024-ųjų šaltajam sezonui skirtą kolekciją.
Laida „Mados klubas“ – tai pirmasis toks projektas Lietuvoje, kai per įvairiausias, netikėčiausias ir sunkiausias užduotis bus siekiama atskleisti talentus.
Klasikiniai siluetai, įkvėpti džiazo muzikantų – tai tapo pagrindine „H&M Studio A/ W24“ kolekcijos įkvėpimo linija.
Nors vasario 6-11 dienomis vykusi Niujorko mados savaitė baigėsi, jos metu padiktuotos mados tendencijos tik įsibėgėja.
Pasirodė naujoji „ELLE Pokalbiai“ laida, kurioje šį kartą viešėjo net dvi viešnios.
Kolekcijoje pagrindinį vaidmenį atliko aukščiausios kokybės medžiagos, tokios, kaip vilna, viskozė ir natūralus atlasas.
Lietuvos mados pasaulyje – naujas reiškinys – pristatyta „ELLE Lithuania“ mados tinklalaidė ELLE POKALBIAI.
Mados namai „Chanel“ skelbia parodos „Gabrielle Chanel. Fashion Manifesto“ atidarymą šiuolaikinio meno muziejuje „Power Station of Art“ Šanchajuje.