Ukrainiečių prekės ženklas pristato miego kolekciją: vizualus padėjo sukurti dirbtinis intelektas

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotrauka
Pranešimo siuntėjų nuotr.
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

Ukrainiečių prekės ženklas LONDI pristatė svajingą kampaniją, skirtą naujai 2024 m. pavasario-vasaros kapsulei pristatyti.

Naujoje kolekcijoje „How to Sleep“ (liet. kaip miegoti) gilinamasi į miego temą, tyrinėjama akimirka, kai kūnas ir protas pradeda ilsėtis, galva išlaisvinama nuo reikalų bei rūpesčių, apima palaimingas ramus miegas.

Kolekcijai sukurti vizualai sukurti pasitelkus dirbtinį intelektą, juose susilieja autentiški ir fantastiški elementai. Estetika atgyja pasitelkus svajingus personažus, užburiančius vaizdinius pasakojimus apie kelionę į miego meną.

Prekės ženklo kūrybos vadovė Anisija Stukanova kurdama kolekciją bendradarbiavo su skaitmeniniu trimačiu menininku Artiomu Lutai ir fotografe Ganna Gončarova.

„Šioje kolekcijoje mes ne tik kuriame miego drabužius, bet ir vizualinę poeziją, kuri atspindi ramią kelionę į miego karalystę. „Kaip miegoti“ – tai pasakojimas apie visur esantį miego glėbį, apgaubiantį jus, kad ir kur būtumėte. Geriausia, ką galite padaryti, tai atsiduoti jo galiai ir pasinerti į jo saldumą“, – dalijasi prekės ženklo atstovai.

Kiekvienas naujosios kolekcijos daiktas įkūnija universalumą, daiktai sukurti taip, kad galėtų būti ne tik miegamajame, bet ir pritaikyti įvairioms progoms – tiek laukiamoms, tiek netikėtoms.

Kolekcijoje „Kaip miegoti“ naudojami kai kurie LONDI firminiai modeliai, pavyzdžiui, apatinio trikotažo komplektai, drapiruotos miego suknelės, bodžiai, pižamų komplektai.