Vardinių aksesuarų asmeninė pirkėja atskleidė, kokių daiktų labiausiai trokšta lietuvės

Nuotrauka
Asmeninio albumo nuotr.
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

Editos Liubinskaitės vardas atpažįstamas stiliaus pasaulyje – moteris jau keletą metų užsiima prabangių aksesuarų paieškomis. Kaip teigia ji, hobis verslu tapo atsitiktinai. 

Anot E.Liubinskaitės, iš pradžių ji net netikėjo, kad galima dirbti tokį darbą. „Pradėjau dirbti atsitiktinai, pandemijai prasidėjus. Tuo metu nežinojau, kad tokių asmeninių pirkėjų net yra. Instagrame tiesiog dalinausi įvairiomis parduotuvėmis, kurios tuo metu darydavo nuolaidas.

Žmonės buvo laimingi įsigydami prekes pigiau. Vieną dieną man parašė moteris ir paprašė nupirkti „Chanel“ rankinę ir „Dior“ sportinius batelius. Nuo to laiko taip viskas ir įsibėgėjo“, – pasakojo ji.

Vardinių aksesuarų ieškotoja sako, kad paieškų procesas prasideda nuo rinkos tyrimo ir tendencijų stebėjimo. Pirmiausia ji patikrina vietines parduotuves ir, jei neranda norimo daikto, kreipiasi į savo kolegas ir asistentus. Jeigu prekės yra populiarios ir klientai dėl jų kreipiasi laiku, prekes dar galima gauti, bet pasitaiko, jog aksesuarų tenka ieškoti net tolimuose kraštuose.

„Kai kurios prekės taip ir nepasirodo prekybos centrų lentynose, nes prabangūs prekiniai ženklai prekių visada paleidžia limituotą skaičių ir jos jau būna užsakytos iš anksto. O kai socialiniuose tinkluose paplinta tam tikri daiktai, norinčiųjų atsiranda dar daugiau.

Reklama

Gegužės mėnesio populiariausi pirkiniai.

Tai tokius daiktus tampa itin sunku gauti“, – atskleidė ji ir pridūrė, kad po kiekvienos kolekcijos pasirodymo daugelis žmonių iš karto kreipiasi į savo asistentus, nors prekės prekyboje pasirodo tik po kelių mėnesių. Lengviausia, anot jos, rasti klasikinius daiktus. 

Per visą laiką, kol dirba asmenine pirkėja E.Liubinskaitė pastebėjo, kad daugiausia dėmesio sulaukia „Chanel“ prekės ženklas. „Labiausiai perkamos yra klasikinės jų rankinės, batai ir bižuterija“, – antrino moteris. 

E.Liubinskaitė sako, kad sunkiausia jos darbo dalis yra komunikacija. Gana dažnai pasitaiko, jog klientai persigalvoja, keičia nuomonę. „Žmonės net nenumano, kad už jų prekių suradimo kartais stovi keletas žmonių. Kai jie paveda mane, aš iš karto pavedu kitus žmones. Tai yra patys sunkiausi ir nesmagiausi dalykai mano darbe“, – atviravo ji.

E.Liubinskaitė pateikia TOP 5 daiktus, kurių paklausa šią gegužę yra didžiausia:

  1. „Chanel“ Mary Jane balerinos
  2. „Chanel“ vanity case
  3. „Chanel“ veliūrinės šlepetės
  4. „Hermes“ Farandole grandinėlė
  5. „Hermes“ Kelly diržas