„Weekend Max Mara“ žaismingoje kampanijoje „Take me Away“ pristato naują šiltojo sezono „Pasticcino“ rankinių kolekciją. Italų mados ženklas kviečia pajusti tyrinėjimo, klaidžiojimų džiaugsmą ir pasinerti į nesibaigiančius nuotykius.
Kampanijos pavadinimas „Take me Away“ (liet. pasiimk mane tolyn) – yra ne tik kvietimas, bet ir mados pareiškimas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Prekės ženklas stilingąją „Pasticcino“ rankinę pavertė žaisminga keliautoja ir pramogautoja: nuo skrydžių oro balionu, linksmybių atrakcionų parke ar žiemos kurorte iki pasivažinėjimų miesto gatvėmis. Pavasario kolekcijai buvo sukurtas spalvingas filmas, atskleidžiantis žaismingą rankinių dvasią.
Šį kartą rankinių modeliai žavi saldžiomis saldainių spalvomis. Rankinės gatvėmis skrieja tarsi tikri šedevrai – blizgantis modelis nuo… iki… puoštas rankomis prisiūtais blizgučiais. Žėrinti rankinė puikiai tiks bet kokiai progai, kai deriniui norėsis suteikti daugiau žavesio ir rafinuotumo.
Elegantiška ir linksma kampanija yra duoklė nevaržomai ir teigiamai energijai kiekvieną dieną. Jos tikslas – įkvėpti, suvilioti ir pakviesti atrasti neribotas istorijos galimybes.