Garsiausios mados namų ir sporto prekių ženklų koloboracijos: sužibo ir V. Beckham

Nuotrauka
Rex Features/ Vida Press nuotr.

Sportas ir mada – tarsi du visiškai skirtingi ir drauge vienas nuo kito neatskiriami poliai. Pasitelkus madą sportas įgyja estetikos, stiliaus pojūtį, kai sportas mados kūrėjus skatina į savo kūrinius pažvelgti tiesiog praktiškiau.

Daugiau nei septynis dešimtmečius skaičiuojantis „Adidas“ visuomet buvo atviras naujovėms. Kartu su britų dizainere Stella McCartney 2005-aisiais prasidėjusi partnerystė laikoma vienu pirmųjų aukštosios mados ir sporto prekės ženklų bendradarbiavimo pavyzdžių. Pionierių duetas iki šiol kuria inovatyvius, tvarius, gyvūnams draugiškus sportinius drabužius, tinkančius jogos, bėgimo, plaukimo, gimnastikos, svorių kėlimo ir net žiemos sporto treniruotėms.

„Adidas“ bendradarbiauja ir su dizaineriu Alexanderiu Wangu. Jų kūriniams būdingas išskirtinis, praeitį ir dabartį sujungiantis sportinių drabužių ir avalynės dizainas, kūrybiškai atvaizduojamas „Adidas“ logotipas. Daug liaupsių taip pat sulaukė „Adidas“ ir „Balenciaga“ bendradarbiavimas. Sporto ir aukštosios mados prekės ženklų kūriniuose atgimė trys legendinės „Adidas“ juostelės ir senasis prekės ženklo logotipas.

„Off White“ ir „Nike“ partnerystėje dėmesys skirtas sportiniams bateliams. 2017 metais buvo pristatyta kolekcija „The Ten“, perkurianti 10 sportinių batelių modelių. Prie „Off White“ vairo stovintis dizaineris Virgilas Abloh buvo labai patenkintas galutiniu rezultatu.

„Tai – daugiau nei sportiniai bateliai. Tai yra ne kas kita, kaip moderniausias dizainas. Šios 10 batelių porų sulaužė našumo ir stiliaus barjerus. Šie bateliai yra tokio pat lygio, kaip Dovydo skulptūra ar Mona Liza“, – liaupsių negailėjo jis.

Sportinės avalynės mylėtojams daug džiaugsmo suteikė ir „Dior“ bei „Jordan Brand“ bendradarbiavimas. 2019-aisiais pasirodė šių prekės ženklų bateliai, o vėliau – apdarai ir aksesuarai. Šioje kolekcijoje ant pjedestalo iškeltos detalės. Tarkime, „Air Jordan I High OG Dior“ batelių, pasiūtų iš itališkos odos ir padabintų abiejų prekės ženklų logotipais, dizainas buvo kuriamas daugiau nei vienus metus.

Į sporto pasaulį įžengė ir elegantiškoji Victoria Beckham. Kartu su „Reebok“ ji pristatė ne vieną sportinių drabužių kolekciją. Pavyzdžiui, 2022-aisiais pristatyta kapsulės principu paremta ir olimpinių gimnasčių įkvėpta dizainerės ir sportinių drabužių prekės ženklo kolekcija, kurioje panaudoti nauji ir klasikiniai „Reebok“ ir V. Beckham siluetai.

Vieną naujausių mados ir sporto partnerysčių šiemet dovanoja prancūzų prabangos prekės ženklas „Kenzo“ ir japonų „Asics“. Naująją kolekciją sudaro lyčiai neutralūs modeliai. „Kenzo“ užtikrino išskirtinę batelių spalvų gamą bei dizainą, o „Asics“ – patogumą.

Išskleisti