Vis labiau populiarėjant teniso, golfo ir padelio sportams, moterys ieško išskirtinių drabužių savo pomėgiams – „The V Golf Club“ pristatyta išskirtinė itališko prekės ženklo „Morelli“ kolekcija.
Rugpjūčio 10 dieną „The V Golf Club“ aikštyne įvyko išskirtinis golfo turnyras, subūręs golfo entuziastus iš visos Lietuvos. Renginys buvo ne tik sportinės varžybos, bet ir puiki proga susipažinti su naujausiomis mados tendencijomis, kurios užkariauja aktyvaus laisvalaikio sporto šakas, tokias kaip tenisas, golfas ir padelis.
Šio turnyro metu buvo išskirtinai pristatyta itališko prekės ženklo „Morelli“ kolekcija, skirta sporto entuziastėms, kurios vertina aukščiausią kokybę, nepriekaištingą stilių ir autentiškus itališkus raštus.
Nuo golfo laukų iki teniso kortų, šie itališki drabužiai nepriekaištingai pritaikyti aktyviam gyvenimo būdui. Kai saulė nusileidžia, tie patys drabužiai be pastangų perkeliami į miesto vakaro atmosferą. Ši kolekcija – tai tiltas tarp sporto.
Renginyje dalyvavo ir žinoma verslininkė Natalija Martinavičienė, kuri buvo viena pirmųjų Lietuvoje išbandžiusi kolekciją. Pirmą kartą žengusi į golfo aikštyną, Natalija ne tik džiaugėsi nauju stilingu aprangos pasirinkimu, bet ir atrado dar vieną naują pomėgį. Anot trenerio Egidijaus Baleišio, Natalijai sekėsi itin gerai, o pati verslininkė pabrėžė, kad golfą neabejotinai tęs kaip savo naujai atrastą hobį.
Šio italų prekės ženklo drabužius į Lietuvą atvežė verslininkai Andrius ir Gintarė Armaliai, kurie Italijoje atsitiktinai susipažino su šio prekės ženklo kūrėjais. Sužavėti prekės ženklo filosofija ir vertybėmis, jie nusprendė pristatyti šį išskirtinį prekės ženklą Lietuvos rinkai.
„Naujoji kolekcija yra skirta ne tik golfo, bet ir teniso, jodinėjimo bei jachtų entuziastams – tiems, kurie vertina stilingą sportą ir nori jaustis ypatingai tiek sporto aikštelėje, tiek leidžiant laiką su draugais“, – teigė jie.