Šią vasarą „H&M Move“ pristato universalią sportinės aprangos kolekciją, sukurtą stilingam ir aktyviam gyvenimo būdui Paryžiuje. Nuo jogos pamokų „Jardin du Luxembourg“ sode ar tinklinio varžybų šalia Eifelio bokšto, iki pasivaikščiojimų „Le Marais“ kvartale – „H&M Move“ kolekcija funkcionalumą jungia su elegancija kiekviename žingsnyje.
Kapsulinė kolekcija bus pasiekiama tik hm.com/move nuo liepos 25 d.
Kolekcijoje galima rasti su „SoftMove™“ technologija pagamintas tampres, „biker“ bei „capri“ tipo šortus. Šios kapsulinės kolekcijos detalės, kuriose juntamas medžiagos švelnumas bei prisitaikymas prie kūno poreikių, užtikrina komfortą jausmą.
Kampanija, kurios veidu tapo supermodelis Irina Shayk, akcentuoja glaudų mados ir sporto santykį.
„Patogumas, stilius ir judėjimo laisvė – visa tai galima rasti šioje aktyvios aprangos kolekcijoje. Tai linija, sukurta galvojant apie Paryžių, bet puikiai tinkanti visiems, kurie nori atrodyti stilingai“, – teigia „H&M Move“ dizaino vadovė Marie Fredros.
Be „SoftMove™“ technologijos akcentų, kapsulinėje kolekcijoje galima rasti funkcionalius, bet itin elegantiškus dizaino objektus, tokius kaip gertuvę, pripučiamą krepšį, padidinto silueto raudonos spalvos striukę, bėgiojimo pirštines, pagamintas su „DryMove™“ technologija, bei aksesuarus.
Nuo liepos 25 d. „H&M Move“ lankytojų lauks „H&M Lafayette“ parduotuvėje Paryžiuje, kurioje bus pristatoma jutiminė instaliacija, kurios centre – ženklo sukurtas audinys „SoftMove™“. Instaliacijos tikslas – leisti lankytojams praktiškai pajausti audinio švelnumą bei susipažinti su technologinėmis inovacijomis.