Kažkada svajojau būti ten, kur esu dabar

Autorius
Jelena Ivanova (reklama)
Nuotrauka
Asmeninio arch.
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

„To, ko neįmanoma įsivaizduoti, neįmanoma ir pasiekti. Nematau jokių ribų, tik galimybes“, sako oficialaus „Swarovski“ atstovo Lietuvoje – įmonės „Deka Europe“ – generalinė direktorė Jelena Ivanova.

Papasakokite apie savo karjeros kelią. Kaip pavyko pasiekti to, ką turite šiandien?

Sėkmė – tai transformacijų kelionė, sinerginis daugybės faktorių derinys, kurių pagrindas yra daug darbo ir begalinė aistra tam, ką darau. Perėjusi visą profesinį kelią iki dabartinės savo pozicijos, nesigręžioju atgal, mane domina tik tai, ką darau dabar ir ką veiksiu toliau, kaip tobulėsiu.

Mano žodyne nėra žodžio „neįmanoma“. Taip, tai reikalauja daugiau pastangų, žinių ir laiko. Užsibrėžiu labai ambicingus tikslus, pasitikiu savimi ir visur stengiuosi įžvelgti galimybes norimam rezultatui pasiekti. Manau, būtent šias savybes taip aukštai įvertino „Swarovski“ vadovybė, pasirinkusi mane.

Asmeninio archyv. nuotr.

Esate drąsus žmogus?

Esu smalsus žmogus, manau, tai yra vienas iš pagrindinių mano pasiekimų variklių.

Kartais būnu tokia smalsi, kad padarau kažką, kam kitiems pritrūktų drąsos. Drąsiai apsikeičiu įžvalgomis apie „Swarovski“ vystymosi strategiją bei Lietuvos rinkos poreikius bendraudama su „Swarovski“ CEO Alexiu Nasardu arba kūrybos vadove Giovanna Engelbert. Vakarieniaudama Paryžiuje restorane šalia Bernard’o Arnault, oficialiai tuo metu turtingiausio pasaulio žmogaus, nebijau su juo pasisveikinti ir užkalbinti.

Kuo jus sužavėjo „Swarovski“ prekės ženklas? Kodėl moterims svarbu puoštis, žibėti?

Nuo mažens sakydavau, kad mano mėgstamiausios spalvos yra balta, žydra ir spindinti (juokiasi).

Spektras spindesio, kurį skleidžia „Swarovski“ kristalai, užburia savo pozityvia energija, jūs jaučiatės ypatinga. Bendraudama su klientais pastebiu, kaip sužiba jų žvilgsnis, kai jie užsideda patikusį papuošalą, net veidas tampa skaistesnis. O vaikai, pamatę žaižaruojančias krištolines figūrėles, neslepia savo emocijų, jiems tai – tikras stebuklas.

Kokiomis naujienomis mus nustebins „Swarovski“?

Jau beveik 130 metų „Swarovski“ stebina pasaulį kūrybingumu ir novatoriškumu. Pernai pristatėme riboto leidimo kolekciją, sukurtą su Kim Kardashian, integravome į asortimentą akinius nuo saulės. Mūsų butikuose galite įsigyti papuošalų, kuriuose šiais metais spindėjo žvaigždės, gavusios prestižinį „Golden Globe“ apdovanojimą. Dirbu su prekės ženklu 12 metų, bet naujos kolekcijos grožis nustebino, norisi ištarti – „noriu!“. Ateityje planuojame pradžiuginti savo klientus prabangia „Swarovski“ deimantų kolekcija.

Asmeninio archyv. nuotr.

Jūsų pačios stilius – išskirtinis. Kaip kuriate savo įvaizdžius, ką stengiatės pabrėžti?

Labai vertinu estetiką, tad rūbas man turi daugiau reikšmės negu utilitarinė.

Aukštoji mada – mano aistra. Sausį Paryžiuje aplankiusi parodą „Iris van Harpen: Sculpting the Senses“, gavau milžinišką dozę įkvėpimo. Savęs mados tendencijomis neriboju, prioritetuose – tobulas siluetas, aukščiausia kokybė ir išskirtiniai audiniai. Daug metų esuAzzedine’o Alaïos mados namų klientė, turėjau garbės bendrauti su pačiu kutiurjė. Kitas mano favoritas – „Chanel“. Esu linkusi pirkti rūbus, kuriuos vadinu „amžinais“, jie išsiskiria geresne verte. Investuoju į kokybiškus aksesuarus, pasitelkusi juos galiu susikurti daugybę skirtingų įvaizdžių. Dažnai derinu garsiausių pasaulio juvelyrikos namų gaminius su aukštos kokybės bižuterija, jos didžiąją dalį sudaro „Swarovski“.

Asmeninio archyv. nuotr.

Kokios tendencijos vyrauja? Kaip puošiamės, deriname papuošalus?

Mano misija – paskatinti klientus eksperimentuoti, atrasti naujų savo stiliaus interpretacijų ir pateikimų. Garsėjanti savo begaline aistra papuošalams, Coco Chanel, dažnai nešiodama daugybę papuošalų vienu metu, atrado tobulą balansą derinti tarpusavyje juvelyriką ir bižuteriją. Tiek C. Chanel, tiek Karlas Lagerfeldas skatino tokį papuošalų sluoksniavimą ir dažnai kreipdavosi į „Swarovski“. Jų nuomone, papuošalų sluoksniavimas išryškindavo asmenybę, suteikdavo subtiliems siluetams unikalų kontrastą, prabangos ir intrigos. Šiandien tą pačią tendenciją matome ant žymiausių pasaulio stiliaus ikonų.

Asmeninio archyv. nuotr.

Daug keliaujate. Kas jums yra kelionė?

Visas gyvenimas – tai kelionė. Man kelionė – tai būdas geriau pažinti save, inspiracijų šaltinis, galimybė transformuotis ir tobulėti. Įspūdingo grožio vietos, meno parodos, aukštoji virtuvė, didinga architektūra, įdomūs renginiai, naujos pažintys. Visa tai įkvepia mane dar drąsiau siekti savo svajonių. Dažnai lankausi Prancūzijoje, neslėpsiu, malonu sugrįžti ten, kur tave pasitinka kaip ypatingą svečią. Atšvęsti savo gimtadienį 2 „Michelin“ žvaigždžių restorane „Table“, esančiame 10 vietoje „Worlds 50 Best Restaurants“ sąraše, kai pats šefas Bruno Verjusas pakviečia būti jo svečiu. Dėl susiklosčiusių puikių santykių su „Ritz Paris“ viešbučiu patirti aukščiausio lygio aptarnavimą ir išskirtinį dėmesį. Ir išėjus ryte į savo kambario balkoną pasigrožėti didingos Vandomo aikštės vaizdu, suprasti, kad gyvenime esu būtent ten, kur kažkada svajojau būti.