Mažiau ir vėl yra daugiau: minimalistinių įvaizdžių idėjos vėsiam birželiui

Nuotrauka
Instagramas: immegii, lindaljadea, jessica_rosehayhurst.
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

Minimalistinės mados apibrėžtis – plati. Visų pirma, tai – iš kokybiškų medžiagų, tokių kaip linas, veganišku šilku vadinamas tencelis ar kitų pasiūti apdarai, avalynė, kokybiški aksesuarai, juvelyrika. Nors įprastai tokie daiktai yra brangesni už greitosios mados parduotuvėse siūlomą
asortimentą, jie savo šeimininkams tarnauja ilgiau, mažina pirkimą ir kartu – žalą aplinkai.

Minimalistinė mada siejasi ir su klasikiniu, iš mados neišeinančiu dizainu: aiškiais ir paprastais apdarų siluetais, neutraliomis spalvomis – juoda, balta, smėline, ruda, pilka. Minėti siluetai ir spalvos dera tarpusavyje ir yra itin pamėgti tų, kurie taiko kapsulinės spintos metodą.

„Mažiau yra daugiau“ principu paremta mada nėra pavaldi stiliaus tendencijoms, tačiau kai kurios minimalistinės mados kryptys išryškėja vieno ar kito sezono metu. Pavyzdžiui, šį pavasarį madingas minimalistinis, natūraliai, bet prabangiai atrodantis makiažas, pabrėžiantis sveiką ir švytinčią odą.

Be to, vis labiau populiarėja kokybiški daugiafunkciai grožio produktai, tinkantys įvairioms veido sritims.

Šiltuoju sezonu itin madingi tamsūs vienspalviai rūbai ir avalynė. Įkvėpimo įvaizdžiui galima semtis iš „Gucci“, „Saint Laurent“, „Max Mara“ pavasario ir vasaros kolekcijų, kuriose karaliauja tamsiai ruda, mėlyna.

Dabar madingi apdarai kalba patys už save, nėra akcentuojami jų logotipai. Tiesa, prekės ženklas „Bottega Veneta“ šiuo klausimu pralenkė laiką: mados namai savo kūrinių meistriškumą, o ne jų vardą akcentuoja nuo pat XX amžiaus 7-ojo dešimtmečio, kai tik pradėjo veiklą.