Mados ir žaidimų sąsaja tampa vis įtakingesnė, o virtualūs pasauliai pradeda diktuoti realaus gyvenimo stiliaus tendencijas. Ši sinergija naujoviškai keičia abi pramonės šakas, trindama skaitmeninės ir fizinės mados ribas. Tad pažvelkime į įdomiausius aukštosios mados namų ir video žaidimų pasaulio bendrus darbus.
„Balenciaga“ ir „Fortnite“
2021 m. „Balenciaga“ išleido kolekciją ir žaidime, ir realiame gyvenime. Žaidėjai galėjo įsigyti „Balenciaga“ tematikos įvaizdžių, o prabangūs mados namai tuo pat metu išleido fizinę kolekciją, atspindinčią virtualius modelius. Tai ne tik reklamavo „Balenciaga“ jaunesnei, technologijas išmanančiai auditorijai, bet ir perkėlė žaidimų estetiką į populiariąją madą.
„Louis Vuitton“ ir „League of Legends“
Elektroninis sportas vis dažniau įsilieja į popkultūros audinį, bendradarbiaudamas su futbolo bei krepšinio komandomis, gatvės aprangos prekių ženklais, o kartais ir su aukštosios mados mados namais. „Louis Vuitton“ bendradarbiavo su „Riot Games“, kad kartu su realiame gyvenime egzistuojančia kolekcija sukurtų skaitmeninę „League of Legends“ veikėjų aprangą. Dizainuose panaudoti futuristiniai elementai ir „LV“ firminė monograma.
„Animal Crossing: New Horizons“
Pandemijos metu tokie prekių ženklai, kaip „Marc Jacobs“, „Givenchy“, „Valentino“ pristatė virtualias kolekcijas populiariame žaidime „Animal Crossing“. Žaidėjai galėjo aprengti savo avatarus aukštosios mados įvaizdžiais, skaitmeninį stilių tiesiogiai perkelti į fizines tendencijas. Šie virtualūs mados šou sulaukė didelio dėmesio socialiniuose tinkluose.
„Moschino“ ir „The Sims“
„Moschino“ sukūrė „The Sims“ įkvėptą kolekciją, kurioje puikavos ikoniški mados namų meškiukai ir auksiniai akcentai. Kolekciją buvo galima įsigyti ir žaidime, ir realiame gyvenime.
„Roblox“ ir „Gucci“
Video žaidimas „Roblox“ bendradarbiavo su „Gucci“, kad sukurtų virtualią „Gucci Garden“ versiją, kurioje žaidėjai galėjo pirkti ir dėvėti išskirtinius aukštosios mados daiktus.
„Burberry“ ir „Honor of Kings“
„Burberry“ bendradarbiavo su populiariu žaidimu „Honor of Kings“. Ši partnerystė į žaidimų pasaulį perkėlė firminius „Burberry“ logotipus bei spalvų gamą, sujungdama prabangią madą su fantazijų pasauliu.
Žaidimų įtaka realaus gyvenimo stiliui – nuo virtualių mados šou ir tik skaitmeninių drabužių iki aukšto lygio bendradarbiavimo ir žaidimų įkvėptos gatvės aprangos – yra didžiulė ir daugialypė. Technologijoms toliau tobulėjant, šis ryšys gali dar labiau sustiprėti ir iš naujo apibrėžti mados ribas skaitmeniniame amžiuje.