„Reserved“ ir „Re.Design“ 2024-ųjų vasaros kolekcija – klasika naujoje dimensijoje

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotrauka
Pranešimo siuntėjų nuotr.

„Re.Design“ kolekcijos tapo tvirta „Reserved“ prekės ženklo DNR dalimi. Pirmoji kolekcija parduotuves pasiekė dar 2017 m. rudenį ir rėmėsi devintojo dešimtmečio kultūra – menu, kinu, muzika, pateikdama to meto tendencijų interpretaciją.

Neabejotinai svarbiu etapu tapo 2021-ųjų, sukurtų kartu su Z kartos atstovais ir pasirodžiusių keliomis versijomis, kolekcija.

Šį sezoną „Re.Design“ vėl grįžta. Šios kolekcijos tikslas ne tik priminti jos idėją, bet ir „atsiremti“ į patį pavadinimą. „Re.Design“ – tai žinutė apie dizaino procesą, klasikinių formų permąstymą, jų dekonstravimą, žaidimą su audiniais ir struktūromis.

„Reserved“ dizaineriai į kolekcijos dizainą įtraukė postromantinę moteriškumo viziją neakivaizdžią, elegantišką ir tuo pat metu kasdienišką. Jie pasinaudojo pagrindine šio sezono tendencija – lengvumu.

Reklama

Tai matoma (ir jaučiama!) atsižvelgiant į kirpimus ir naudojamas medžiagas. Daug šifono, daugiau ar mažiau drąsaus skaidrumo ir spontaniškų detalių, tokių, kaip klostės, kurios judėdamos papildomai suteikia spalvų žaismo.

Klasikiniu siuvimu pagrįsti siluetai stebina neįprastais sprendimais. Blizgaus medvilninio audinio kostiumo švarko rankovės ir kelnių klešnės  –  su prairimais ir neapdorotais kraštais. Šių detalių yra ir baltuose medvilniniuose marškiniuose, kurie dėl nestandartinio sukirpimo, juosmens raištelio bei dekoratyvinių klosčių priekyje ir nugaroje suteikia galimybę eksperimentuoti su įvaizdžiais.

„Re.Design“ kolekcijos kūrėjai taip pat įtraukė daugybę funkcinių elementų. Tarp jų  –  juostelės, kuriomis galima koreguoti suknelės ar marškinėlių aptempimą. Organzos gėlės aksesuarą taip pat galima dėvėti keliais būdais  –  kaip kaklo papuošalą ar segę. Tas pats gėlių motyvas puošia elegantiškas šlepetes, o auskarai ir juoda rankinė su trimis dirželiais papuošti smulkiomis plunksnomis.

Išskleisti