Išskirtinio juvelyrikos prekės ženklo „Balaretis“ kūrėjai Danielis Marshewski ir Danielis Volkovski atlikėjus papuošia išskirtinai savo kuriama, jiems būdinga estetika.
Juvelyrika ir laikrodžiai
atsitiktinis
Rinkos tyrimų ir konsultacijų įmonės „Bonafide Research“ duomenimis, riedlenčių sportas yra šeštas pagal populiarumą sportas pasaulyje, o įvairiose šalyse galima rasti net apie 23 tūkst. riedlenčių parkų
Prekės ženklas „Huawei“ pristato naujieną – „Watch Fit 3“ laikrodį. Pastarasis pasižymi madingu dizainu ir funkcijomis, padedančioms gyvenimą padaryti lengvesnį, stilingesnį ir, žinoma, sveikesnį.
Nesvarbu, ar jis rausvas, ar baltas, ar geltonas, ar smulkiai iškaltas, ar subtiliai perdirbtas – auksas – metalas, įžiebsiantis aistrą.
Su „Adele Notes“ ženklo kūrėja kalbamės, kaip jai pavyksta pasiekti, kad juvelyrika priglustų ne tik prie kūno, bet ir prie asmenybės.
Modeliu dirbusi stilistė puikiai pamena istoriją, kada dizaineris Juozas Statkevičius pasiūlė jai prie įvaizdžio priderinti auskarus.
Stiliaus ikonomis tituluojamos garsenybės pažeria daugybę idėjų, kaip šį sezoną prie aprangos derinti pavasario tendencijose vyrausiančius papuošalus. Nuo madingųjų plačių metalinių apyrankių, bohemiško stiliaus kaklo vėrinių, vis dar iš tendencijų nesitraukiančių žiedo formos auskarų iki grandinėlių.
Sparčiai tobulėjant technologijoms, išmanieji laikrodžiai nebėra tik patrauklūs aksesuarai – jie tampa visaverčiais skaitmeniniais patarėjais.
Renkantis išmanųjį laikrodį, dažnai iškyla klausimas – koks įrenginio modelis geriausiai atitiktų asmeninius poreikius?
Oficialaus „Swarovski“ atstovo Lietuvoje – įmonės „Deka Europe“ – generalinė direktorė J. Ivanova įsitikinusi – grožis pirmiausia prasideda nuo asmenybės.
Ar galite įsivaizduoti vietą, kur prabanga susilieja su įkvepiančia elegancija, o kiekvienas žingsnis atveria naują istoriją?
Laboratoriniai deimantai netikėtai įgalino ir jaunas ambicingas kompanijas kurti brangesnius bei nestandartinio dizaino papuošalus, tuo džiaugiasi ir lietuviški namai FORMÉS.