Rinkos tyrimų ir konsultacijų įmonės „Bonafide Research“ duomenimis, riedlenčių sportas yra šeštas pagal populiarumą sportas pasaulyje, o įvairiose šalyse galima rasti net apie 23 tūkst. riedlenčių parkų
Nuo plačių metalinių apyrankių, didelių aussagų iki žiedų, puoštų masyviais spalvotais akmenimis – šį sezoną papuošalų tendencijose pirmauja dydis ir skulptūriškumas.
Prancūzų prabangos prekės ženklas „Chanel“ pristato naująją kolekciją, kurią lydi šventinė kampanija „End Of Year“ (liet. metų pabaiga).
Su „Adele Notes“ ženklo kūrėja kalbamės, kaip jai pavyksta pasiekti, kad juvelyrika priglustų ne tik prie kūno, bet ir prie asmenybės.
Sparčiai tobulėjant technologijoms, išmanieji laikrodžiai nebėra tik patrauklūs aksesuarai – jie tampa visaverčiais skaitmeniniais patarėjais.
Kokia yra tikroji šių medalių vertė? Pažvelkime į skaičius.
Renkantis išmanųjį laikrodį, dažnai iškyla klausimas – koks įrenginio modelis geriausiai atitiktų asmeninius poreikius?
Laboratoriniai deimantai netikėtai įgalino ir jaunas ambicingas kompanijas kurti brangesnius bei nestandartinio dizaino papuošalus, tuo džiaugiasi ir lietuviški namai FORMÉS.
„Huawei Watch GT 5“ serija yra viena iš pirmųjų „Huawei“ išmaniųjų laikrodžių, pristatančių „Huawei TruSense“ sistemą.
Stiliaus ikonomis tituluojamos garsenybės pažeria daugybę idėjų, kaip šį sezoną prie aprangos derinti pavasario tendencijose vyrausiančius papuošalus. Nuo madingųjų plačių metalinių apyrankių, bohemiško stiliaus kaklo vėrinių, vis dar iš tendencijų nesitraukiančių žiedo formos auskarų iki grandinėlių.
Šio prekinio ženklo kūryba – odė moteriškumui, gamtai ir grožiui.
„Vaikui užauginti reikia viso kaimo, o verslui – šeimos, bičiulių ir viso būrio partnerių“, – taip savo kalbą pradėjo Ieva Čepononė, drauge su partnerėmis trijų mėnesių proga pakvietusios visus kartu atšvęsti juvelyrikos prekės ženklo „Adele notes“ gimimą ir augimą.