Šio prekinio ženklo kūryba – odė moteriškumui, gamtai ir grožiui.
Juvelyrika ir laikrodžiai
atsitiktinis
Oficialaus „Swarovski“ atstovo Lietuvoje – įmonės „Deka Europe“ – generalinė direktorė J. Ivanova įsitikinusi – grožis pirmiausia prasideda nuo asmenybės.
Prekės ženklas „Huawei“ pristato naujieną – „Watch Fit 3“ laikrodį. Pastarasis pasižymi madingu dizainu ir funkcijomis, padedančioms gyvenimą padaryti lengvesnį, stilingesnį ir, žinoma, sveikesnį.
Su „Adele Notes“ ženklo kūrėja kalbamės, kaip jai pavyksta pasiekti, kad juvelyrika priglustų ne tik prie kūno, bet ir prie asmenybės.
Laboratoriniai deimantai netikėtai įgalino ir jaunas ambicingas kompanijas kurti brangesnius bei nestandartinio dizaino papuošalus, tuo džiaugiasi ir lietuviški namai FORMÉS.
Stiliaus ikonomis tituluojamos garsenybės pažeria daugybę idėjų, kaip šį sezoną prie aprangos derinti pavasario tendencijose vyrausiančius papuošalus. Nuo madingųjų plačių metalinių apyrankių, bohemiško stiliaus kaklo vėrinių, vis dar iš tendencijų nesitraukiančių žiedo formos auskarų iki grandinėlių.
Kokia yra tikroji šių medalių vertė? Pažvelkime į skaičius.
Prancūzų prabangos prekės ženklas „Chanel“ pristato naująją kolekciją, kurią lydi šventinė kampanija „End Of Year“ (liet. metų pabaiga).
Nesvarbu, ar jis rausvas, ar baltas, ar geltonas, ar smulkiai iškaltas, ar subtiliai perdirbtas – auksas – metalas, įžiebsiantis aistrą.
Deimantai dažnai vadinami geriausiais moterų draugais, tačiau jais vis dažniau dabinasi ir vyrai.
Žinoma britų aktorė ir modelis Rosie Huntington-Whiteley savo instagramo paskyroje pasidalijo nuotraukomis, kuriose ji pozuoja tik dėvėdama galvos skraistę ir naująją „Tiffany & Co“ apyrankę.
Renkantis išmanųjį laikrodį, dažnai iškyla klausimas – koks įrenginio modelis geriausiai atitiktų asmeninius poreikius?