Mados namai „AIRIDA SKRICK“ pristato naują kolekciją, kurioje unikalią estetiką kuria kontrastas tarp moters vidinės elegancijos ir miesto brutalumo.
Elegantiški ir apgalvotai sukurti drabužiai ne tik lydi per nėštumą, bet išlieka mėgstami garderobe ir ilgai po jo.
„WONÀ by WONÀ CONCEPT“ pristato „WONÀ Concept“ liniją.
M. Randers pridūrė, kad prekės ženklo kūriniai bus skirti kiekvienai moteriai.
Nors televizijos ekrane Živilės Vaškytės-Lubienės kasdien ekrane neišvysi, žinoma moteris nenutolo nuo žurnalistikos, komunikacijos.
Kartu su Niujorko dizaineriais Evu Bravado bei Téla D’Amore „H&M“ sukūrė specialią kolekciją, kurioje tyrinėjamas menininko Jeano-Michelio Basquiato palikimas bei įtaka šiuolaikinei kultūrai.
Ramunė Piekautaitė pristato naujausią 2024-2025 žiemos kolekciją istoriniame Amsterdamo mokyklos muziejuje Kaune.
Dizainerė Rūta Mackevičiūtė pristato naują „Coocoomos“ rudens-žiemos kolekciją.
Stilistė, „ELLE Lithuania“ vyriausioji redaktorė Irina Sinė pristatė pirmąją autorinę knygą „Tavo stilius“.
Garsenybių įvaizdžių kūrėja, mados namų MEMPHITA įkūrėja Benita Klimbytė pristatė savo naujausios mini kolekcijos užkulisius.
Garsi aktorė Gwyneth Paltrow tapo naujuoju prekės ženklo „Saint Laurent“ pavasario kampanijos veidu.
Vakaro metu svečius šokdino net penki DJ, veikė vienos nakties meno galerija, na, o vakarėlio vinį įkalė performatyvus kolekcijos pristatymas.