Sakartvelo mados namai LEM pristato novatorišką 2025 m. rudens-žiemos kolekciją „Feminine Power“, kurioje šlovinamas moters atsparumas ir stiprybė.
Lietuvių prekės ženklas LIÁLIÁ pristatė suknelių kolekciją. Naujoji kolekcija pavadinimu „Laukinė rožė“ subtiliai įkūnija išskirtinį moterų grožį bei stiprybę.
Dizainerės Rūtos Mackevičiūtės, kuriančios mados prekės ženklui ,,Coocoomos”, nauja 2024 metų pavasario ir vasaros kolekcija, parengta ,,Old Money” estetika traukia akį subtiliu ir rafinuotu įvaizdžiu.
Britų dizainerė Victoria Beckham kartu su ispanų prekės ženklu „Mango“ pristato kapsulinę kolekciją. Kolekcijos pristatymui pasirinktas puikus metas – šiemet prekės ženklas mini 40-metį.
Lietuvoje įkurtas architektūriniu ir vintažiniu požiūriu į dizainą pasižymintis mados prekių ženklas, kurio kūrėja Indrė Dorofėjūtė, turinti daugiau nei 15...
Prancūzų mados prekės ženklas „Dior“ pristatė 2024-ųjų šaltajam sezonui skirtą kolekciją.
Vilniuje pristatyta Europos ir pasaulio breiko čempionės Dominikos Banevič-B-girl Nickos įkvėpta drabužių kolekcija „Be Your Own Hero“ (liet. „Būk sau herojus“).
Balandžio 13 d. bus pristatyta pirmoji tokia, Europos ir pasaulio breiko čempionei Dominikai Banevič-B-girl Nicka‘i palaikyti skirta drabužių kolekcija „Be Your Own Hero“ (liet. „Būk sau herojus“).
Balandžio 25 d. dizainerė Karina Panina pristatė savo naujausią kolekciją „Ne savo batuose“, kuri kaip visuomet pasižymėjo neeiline idėja bei išskirtinėmis drabužių formomis, įkvėptomis LEGO kaladėlių.
Kartais įdomiausios kūrybinės partnerystės prasideda dar vaikystės kieme.
Barbė yra daugiau nei tik lėlė. Ji yra ikona, istorija ir misija, kuri tęsiasi jau 65 metus. Taip pat ji yra įkvėpimas, dėl kurio atsirado ši „Reserved“ kolekcija.
Pavasarį tvarios mados dizainerė Reda Paula siūlo pasitikti meile ir aistra pulsuojančia nuotaika.