Vienu svarbiausių vyrų mados renginių tituluojama mados mugė „Pitti Uomo“ Florencijoje šįmet surengta jau 105-ąjį kartą. Į ją du kartus per metus susirenka stilingiausi svečiai iš viso pasaulio, besidomintys vyriškos mados naujovėmis ir aktualijomis. Sausį vykusioje mugėje per keturias dienas apsilankė apie 20 tūkst. svečių, dalyvavusių mados šou, pristatymuose paviljonuose ir specialiuose renginiuose.
„Pitti Uomo“ suburia ne tik mados aistruolius, bet ir profesionalus, tarptautinę bendruomenę, kvėpuojančią vyriška mada. Mugės renginiuose gamintojai ir prekių ženklai supažindina pirkėjus, mažmenininkus, stilistus, žiniasklaidos atstovus ir kitus lankytojus su vyriškos mados naujienomis, čia išryškėja būsimo sezono mados tendencijos – nuo naujų audinių, siluetų, spalvų iki derinių, taip pat vartotojų poreikių pokyčiai.
„Pitti Uomo“ suburia ne tik mados aistruolius, bet ir profesionalus, tarptautinę bendruomenę, kvėpuojančią vyriška mada.
„Žiniasklaida „Pitti Uomo“ visuomet pristato aktualizuodami tam tikras temas, dalijasi ryškiais ir įtraukiančiais kadrais bei istorijomis. Mūsų, kaip organizatorių, darbas yra išlaikyti dinamišką pusiausvyrą tarp parodos pasiūlos ir specialių projektų bei pasiūlyti tarptautinę platformą, kuri pabrėžtų Italijos mados įtaką ir prestižą“, – po renginio sakė itališką madą garsinančios, ne pelno siekiančios organizacijos „Pitti Immagine“ vadovas Raffaello Napoleone.
Sausio 9–12 dienomis vykusioje „Pitti Uomo“ jau 50-ąjį kartą lankėsi vyriškos mados ženklo „BML“ įkūrėjas Romas Venclova, su komanda iš renginio paruošęs spalvingą reportažą.
Mugės lankytojai „Pitti Uomo“ vertina kaip mados šventę, todėl čia susirinkusieji negaili laiko originaliems įvaizdžiams. Dažnas renkasi individualiai pagal figūrą pritaikytus rūbus made-to-measure (MTM, pagaminta pagal išmatavimus). Taip pasiūti kostiumai nepriekaištingai tinka figūrai, tai ypač aktuali paslauga tiems, kuriems sunkiau rasti tinkamus standartinius dydžius.
„Pitti Uomo“ svečių įvaizdžiuose visa sustyguota nuo… iki.., ar kalbėtume apie nepriekaištingą kostiumo ir aksesuarų derinį, ar apie išskirtines detales, gaminamas pagal individualų užsakymą. Netikėti spalvų deriniai, raštai, laikui nepavaldi klasika ar dendžių įvaizdžiai, įkvėpti praėjusių dešimtmečių arba atspindintys naujausias sezono tendencijas – tai „Pitti Uomo“ paverčia gatvės mados podiumu, kuriame dažnai vyrauja moderni klasika.
„Pitti Uomo“ svečių įvaizdžiuose visa sustyguota nuo… iki.., ar kalbėtume apie nepriekaištingą kostiumo ir aksesuarų derinį, ar apie išskirtines detales, gaminamas pagal individualų užsakymą.
Šių metų renginyje išryškėjo kelios pagrindinės sezono tendencijos. Sugrįžta klasikiniai trijų dalių kostiumai (kelnės, švarkas ir liemenė), vėl aktualūs tampa kaklaraiščiai, vis daugiau vyrų renkasi didelius „tote“ stiliaus krepšius, XXL dydžio rankinių mada pastebima ir moterų mados tendencijose. Mugės metu buvo galima pastebėti vyraujančią pilkų atspalvių gamą, kuriai perteikti pasitelktas drabužių sluoksniavimas.
Sugrįžta klasikiniai trijų dalių kostiumai (kelnės, švarkas ir liemenė), vėl aktualūs tampa kaklaraiščiai, vis daugiau vyrų renkasi didelius „tote“ stiliaus krepšius, XXL dydžio rankinių mada pastebima ir moterų mados tendencijose.
Svarbi detalė šaltuoju metu – pastebimos pirštinės, pavyzdžiui, spalvotos odos arba intriguojančio rašto. Daug dėmesio skiriama aksesuarams: neįprasto dizaino avalynė, ryškūs akiniai, įdomesni kaklaraiščių ir šalikėlių deriniai, netikėti raštuotų detalių akcentai. Vyriška mada atsigręžia ir į XX a. dešimtmečius: platėjančios 8-ojo deš. kelnės, odiniai švarkai, liemenės V formos iškirpte, plačios trumpintos kelnės, kaubojiško stiliaus ir vintažinės detalės – visa tai byloja, kad mada nuolat ieško įkvėpimų prabėgusių dienų stilistiniuose koduose.
Daug dėmesio skiriama aksesuarams: neįprasto dizaino avalynė, ryškūs akiniai, įdomesni kaklaraiščių ir šalikėlių deriniai, netikėti raštuotų detalių akcentai.