A. Marraso naujausioje kolekcijoje – tragiškoji Jameso Deano ir Pier Angeli meilės istorija

Autorius
Ginta Kubiliūtė
Nuotraukos
Asmeninis albumas, Rex Features/ Vida Press

Milano mados savaitėje pristatyta italų dizainerio Antonio Marraso 2025 m. pavasario-vasaros kolekcija yra gyvas pagarbos ženklas nesenstančiam kino žavesiui ir Annos Marios Pierangeli (plačiau žinomos kaip Pier Angeli) bei Jameso Deano meilės istorijai.

Semdamasis įkvėpimo iš kontrastingos Pier Angeli sardiniškos kilmės ir jos šlovės Holivude, A. Marrasas kuria kolekciją, kurioje harmoningai susipina nostalgijos ir prabangos temos, atspindinčios aktorės kelionę iš Kaljario į spindinčias Beverli Hilso gatves.

Mados šou prasidėjo su kinematografiniu prieskoniu, modeliai žengė podiumu tarp įsivaizduojamų atvirukų iš Sardinijos ir Akapulko, o juos lydėjo širdį jaudinantis laiškas Pier Angeli mamai. Tai prasminga aliuzija į aktorės ilgesį gimtinei ir jos aistringą, bet trumpalaikę meilės istoriją su maištingu Amerikos simboliu Jamesu Deanu. Šis emocinis pasakojimas atsispindi kolekcijoje, kuri sujungia žemiškus Sardinijos tonus su ryškiomis spalvomis bei nerūpestinga Kalifornijos vasarų dvasia.

Marraso meistriškumas atsiskleidžia naudojant Sardinijos žakardo audinius, ypač įspūdingai vaizduojant Nuraghe – senovinį šios salos simbolį. Ekru ir juodos spalvų tonai vyrauja šiuose kūriniuose, jie atspindi akmeningus Sardinijos kraštovaizdžius ir nepalytėtos gamtos grožį.

Šie ramūs tonai kontrastuoja su tropiniais žalios, oranžinės atspalviais, primenančiais saulėje paskendusias atostogas Akapulke – vietoje, kurioje Pier Angeli dažnai lankydavosi su Deanu. Rezultatas – stulbinantis tradicijų ir modernumo derinys, kur Viduržemio regiono jautrumas susitinka su Holivudo spindesiu.

2025 m. pavasario-vasaros kolekcija skirta tiek vyrams, tiek ir moterims, ji pasižymi gausybe tekstūrų ir detalių, kur audiniai ir medžiagos susilieja tarpusavyje. Nėriniai, siuvinėjimai ir blizgučiai suteikia gilumo plazdantiems suknelių siluetams, o netikėti audinių deriniai – džinsas apdirbtas tarsi oda, megztiniai atrodantys kaip rafija – džiugina akį ir stebina pojūčius.

Reklama

Siluetai – nuo elegantiškai drapiruotų suknelių iki struktūruotų korsetu apspaustų drabužių ir žaismingų kaftanų – spinduliuoja lengvumu. Ryškios, išraiškingos spalvos bei gėlių raštai puikiai dera su švelniais nėriniais, audiniais, suteikiančiais kolekcijai drąsų, šiuolaikišką įvaizdį.

Kas išskiria šią kolekciją iš kitų? Tai A. Marraso gebėjimas drąsiai sujungti priešingybes. Jis kuria dinamišką dialogą tarp kaimiškos ir rafinuotos estetikos, klasikos ir avangardo. Pier Angeli katalikiškas auklėjimas ir jos meilės istorija su maištininku Deanu atsispindi žaidime su struktūruotais siluetais ir laisvai krintančiais audiniais. Nieko nėra taip, kaip atrodo, ir A. Marrasas kviečia žiūrovus giliau į viską pažvelgti, įžvelgti daugiau ir priimti netikėtumus.

Ginta Kubiliūtė. Roland Garros nuotr.

Šou lydėjo gyvai grojanti grupė, kurios rokenrolo muzika nukėlė publiką į 1950-uosius. Tai – akivaizdi nuoroda į J. Deano ikoninį statusą. Šis muzikinis pasirinkimas dar labiau sustiprino kolekcijos temas – aistrą, maištą ir nostalgiją.

Antonio Marraso kolekcija yra ne tik Pier Angeli gyvenimo šventė, bet ir įrodymas, kad mada gali pasakoti istorijas, iššaukti emocijas ir sujungti skirtingus pasaulius. Kai modeliai paskutinį kartą žengė podiumu, užplūdusi audringa plojimų banga buvo skirta ne tik drabužiams, bet ir įkvepiančiam pasakojimui, kurį A. Marrasas perteikė šioje įspūdingoje mados šventėje.

Išskleisti