Garsi nuomonės formuotoja M. Djerf – dėmesio centre: kaltinama žiauriu elgesiu su darbuotojais

Nuotraukos
Instagramas

Garsi švedų nuomonės formuotoja, prekės ženklo „Djerf Avenue“ įkūrėja Matilda Djerf – dėmesio centre. Moteris susilaukė nemalonės dėl, kaip teigiama, itin neetiško elgesio su savo įmonės darbuotojais, patyčių dėl svorio, favoritizmo.

Švedų naujienų portale „Aftonladet“ pasirodė 11-os buvusių ir esamų jos įmonės darbuotojų pareiškimai dėl toksiškos darbo aplinkos. „Kiekvieną dieną biure vykdomas psichologinis teroras“, – skelbė vienas iš darbuotojų.

Taip pat buvo teigiama, kad žinoma moteris darbo metu mėgdavo išrikiuoti savo darbuotojus ir ant jų rėkti, kaltinti, jog jie neva blogai atlieka savo darbą.

Reklama

„Galų gale, tai tapo kasdienybe. Kiek žmonių verks šiandien? Kiek verkė vakar? Ar aš šiandien verksiu?“, – pasakojo kitas darbuotojas.

Į mestus kaltinimus sureagavo ir pati M. Djerf. Ji apgailestavo dėl susiklosčiusios situacijos, tikino, jog savo įmonėje stengsis užtikrinti darbuotojų saugumą. 

„Jei kuris nors komandos narys dėl mano veiksmų pasijuto netinkamai vertinamas, noriu nuoširdžiai atsiprašyti. Neatpažįstu savęs visuose išsakytuose teiginiuose ir nusprendžiau nekomentuoti atskirų atvejų. Vis dėlto manau, kad tai, jog šie nuogąstavimai yra iškeliami, yra vertinga, nes tai suteikia tiek man, tiek „Djerf Avenue“ galimybę augti ir tobulėti“, – teigė ji. 

Nuomonės formuotoja socialiniuose tinkluose žinoma dėl skandinaviško stiliaus populiarinimo. Kartu su savo vaikinu Rasmusu Johanssonu įkurtas jos prekės ženklas sulaukė didžiulio populiarumo tarp kartos Z atstovų, per pastaruosius ketverius metus jo pajamos viršijo 35 mln. JAV dolerių.

Išskleisti
x