Milane – grožio puota: lankėsi ir specialistės iš Lietuvos

Autorius
Indrėja Terė (pranešimas žiniasklaidai)
Nuotrauka
„Oribe“ archyvo nuotr.
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

Paskutinį balandžio savaitgalį, Milane, iš viso pasaulio susirinko „Oribe“ prekinio ženklo kūrėjai, partneriai bei atkakliausių gerbėjų gretos. Išskirtinis, pirmą kartą Europoje vykstantis renginys sulaukė net 24 šalių atstovų susidomėjimo, tarp kurių – ir Lietuvos plaukų sveikatos ir grožio meistrė Meda Poškienė, Latvijos plaukų stilistė Sabina Belova bei kiti Baltijos šalių meistrai.

„2021 metais tapti šio prekės ženklo ambasadore bei siekti tarptautinės edukatorės titulo – didelis nuopelnas, nekantrauju priimti konferencijos žinias bei malonumus“, – atvykusi dalinasi Meda Poškienė.

„Tokios patirtys leidžia pažinti tikrąjį produktų ir už jų stovinčių žmonių charakterį“, – priduria Sabina.

Įstojamasis Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos komercinio lyderio Anderso Andreasseno žodis uždavė pirmojo vakaro toną ir ant scenos pakvietė vieną iš amerikiečių prekės ženklo įkūrėjų – Danielį Kanerį. Nepadoriai charizmatiška asmenybė svečiams atskleidė intymias detales, kuriomis paremta šio prekės ženklo filosofija, verslo modelis bei komunikacija.

Garbingai su pačiu Oribe Canalesu verslo istoriją pradėjęs kurti vyras 15,5 metų patirtį apibūdino pridurdamas legendinius jo žodžius: „Noriu, kad tai kvepėtų taip, lyg šliaužtum į „Birkin“ rankinę ir mirtum – kaip raudonas lūpdažis, tabakas, oda ir seksas“.

Oribe Canalesas (1956-2018) – amžinai alkanas ir žingeidus „Oribe“ veidas, savo kubietišku temperamentu, tarsi lengvu rankos mostu kolekcionavęs artimas patirtis su žymiausiomis žemėje personomis, tokiomis, kaip Ganni Versace, Garren, Stevenu Meiseliu, François Narsu, Jennifer Lopez, Naomi Campbell, Sarah Jessica Parker, Lady Gaga ar Panelope Cruz.

Siekiamybė išpildyti istorijas asmeniniame plaukų priežiūros prekės ženkle išgrynino vertybes, išskiriančias patirtis su itin skirtingomis asmenybėmis iš viso pasaulio.

Atkaklus ir visko trokštantis autoriaus charakteris atsispindėjo ir Milane vykusio renginio metu, kuomet visame pasaulyje gerai žinomi komandos nariai, tokie, kaip kirpimo meitrė Coby Alcantar ar stilistas Kienas Hoangas, kuriam teko dirbti su Merilin Monro peruku, pristatė naujausias tendencijas bei produktus.

Kirpimuose pabrėžiant sluoksniavimą ir žaidimą kontrastais, kartu su dažymuose vyraujančiu blizgesiu sezono tendencijos aukština unikalias ir ypač – natūralias savybes. Tai papildo ir naujausi produktai – „Oribe Hair Alchemy Collection“, siekiantys palengvinti stilingų klientų dienas įvairiapusiškai plaukams naudingais būdais.

Grožio ir mados pasaulis empatiškai vertina pokyčių virsmą, tad procesus verčia greita, tačiau malonia ir vertybes puoselėjančia patirtimi. Tai pabrėžia ir Milane susirinkę svečiai. Ypatingai vakarienės, uždavusios kokteilinės aprangos kodą metu, kuomet ryškios, tikrąją šio prekės ženklo auditoriją pristatančios asmenybės turėjo galimybę pažinti viena kitą iš labai arti.