„Mano grožio filosofija 100 proc. suformuota „Biologique Recherche“, – sako šio prekės ženklo atstovė Lietuvoje Svetlana Gelbūdienė.
Antradienio popietę sostinėje esančiame Adomo Galdiko muziejuje viskas sukosi apie grožį.
„European Natural Beauty Awards“ – daugiau nei tik apdovanojimai, tai – judėjimas už skaidrią, autentišką, inovatyvią ir etišką grožio ateitį.
„Mes dažnai pasvajojame, įsivaizduojame, kaip bus smagu, kai tą svajonę įgyvendinsime, tačiau kai dėl jos reikia iš tiesų kažką padaryti, atsiranda visokiausių priežasčių nedaryti. Maža kliūtis išblaško ir kelią svajonės link pametame“, – sako Juozas Proškevičius, „Maestro Studijos“ įkūrėjas.
Prekės ženklas išleido riboto tiražo kvapą „Allure Homme Sport Superleggera“, skirtą vyrams.
Naujieji „Crème de la Crème“ aromatai atskleidžia unikalią emocinę paletę ir kviečia į spalvų kupiną gyvenimo kelionę.
Mados keičiasi, o oda išlieka viena. Nepaverskime jos eksperimentų lauku.
Moksliniai tyrimai rodo, kad garsas veikia širdies ritmą, kraujospūdį, miego kokybę ir gali turėti įtakos psichinei bei fiziologei žmogaus būsenai.
Šią žiemą CHANEL kvapų pasaulis įsitraukė į sniego šokį.
Gyvendama Lietuvoje į apsaugą nuo saulės žiūrėjau atsainiau, o čia jau vietos atsainumui nebeliko.
Vilniaus centre, didžiausiame „KristiAna“ salone, surengtas įspūdingas VIP vakaras, kurio metu pristatytos svečių laukiamiausios pavasario naujienos.
„YSL Beauty“ – prekės ženklas, kuris yra laisvės ir ribų peržengimo sinonimas, – pristato naują ir gyvybingą prekės ženklo patirties podiumą „YSL Beauty Light Club“.
















