Favorite0Metų pradžia – žiemos sezono išpardavimų laikas. Mados analitikė Deimantė Bulbenkaitė atkreipia dėmesį, kad, siekiant suderinti madą ir tvarumą, į...
Stilinga, nepriklausomai nuo aplinkybių. Drąsiai eksperimentuojanti mada, o kartu dertinanti paprastas, ne per daug sudėtingas formas. Būtent tokią moterį pasirinko „Reserved“ dizaineriai, kurdami naujausią prekės ženklo kolekciją, kurią pristato Vokietijoje gimusi menininkė, dizainerė, fotografė ir modelis Maja Weyhe, „Instagram“ pasaulyje žinoma kaip @majawyh.
Moteris ir rankinė – ištisas pasaulis.
Drabužių kūrėja pristato 2025 metų pavasario-vasaros kolekciją, kurią skiria moteriškumui.
Mados pasaulis sparčiai keičiasi.
M. Randers pridūrė, kad prekės ženklo kūriniai bus skirti kiekvienai moteriai.
Viena garsiausių visų laikų manekenių ir „BOSS“ ambasadorė Naomi Campbell kartu su prekės ženklu pristato bendrą kolekciją.
Naują kolekciją pristatanti Erika Vitulskienė: „Į savo gyvenimą norėčiau įnešti daugiau moteriškumo“
Šiuos drakono metus verslininkė ir savo vardo mados namų įkūrėja Erika Vitulskienė vadina sunkiausiais iš visų – dar metų pradžioje išsikėlusi didžiulį tikslų ir norų sąrašą, žinoma moteris nelaukė, kol jie išsipildys patys.
Penktadienio vakarą, Vilniuje pravertos durys į mados rojų – „Mados infekcija“ pradėjo savo puotą, kuri šiais metais išskirtinėje lokacijoje – Šv. Kotrynos bažnyčioje! Pirmąją festivalio dieną mados meistrystę demonstravo Lietuvos, Latvijos ir Italijos dizaineriai, o Vilniaus ir pasaulio stileivos turėjo progą išvysti žinomą renginių vietą visai kitomis akimis.
Prekės ženklas „BOSS“ Milano mados savaitėje pristatė naujausią, 2025 metų pavasariui ir vasarai skirtą kolekciją „Out of Office“ (liet. „Ne biure“) tema.
Pagaliau atėjo vasara ir kartu su ja – naujas „ELLE Lithuania“ numeris.
Favorite0„Kažkur girdėjau, kad 40 yra naujasis 20. Panašiai ir jaučiuosi!“, – juokiasi drabužių dizainerė Diana VAPSVĖ. – Jausmas – lyg...