Ekologiškame ūkyje pristatyta mados prekių ženklo „Lindex“ vasaros kolekcija, kurios svarbiausiais akcentais tapo grįžimas į gamtą, natūralūs audiniai ir... citrinos.
Prekės ženklas „Tom Ford“ Florencijoje pristatė naujausią, 2024 metų rudeniui ir žiemai skirtą kolekciją.
Ukrainiečių prekės ženklas LONDI pristatė svajingą kampaniją, skirtą naujai 2024 m. pavasario-vasaros kapsulei pristatyti.
Dizainerė už „Chanel“ vairo stovėjo penkerius metus.
Šveicarijos mados kompanija INUIKII pristato šio atostogų sezono batus.
Mados namai „Max Mara“ naują sezoną sekė M.Polo pėdomis, pristatydami gausią ir daugiakultūrę 2025 metų kruizinę kolekciją, kuria siekė perteikti bent šiek tiek venecijietiškos magijos.
Pirmadienį Italijoje, saulėtoje Kaprio saloje pristatyta jubiliejinė, būsimam rudeniui ir žiemai skirta „Jacquemus“ kolekcija.
Pirmasis vasariškas „ELLE Lithuania“ numeris skirtas vienai aktualiausių šiltojo sezono aktualijų – sportui.
Kolekcija sukurta taip, kad kiekviena rastų tinkamą modelį pagal savo figūros tipą, o prie kūno prigludęs maudymosi kostiumėlis būtų tarsi muzika kūnui.
Kolekcijoje pagrindinį vaidmenį atliko aukščiausios kokybės medžiagos, tokios, kaip vilna, viskozė ir natūralus atlasas.
Nors televizijos ekrane Živilės Vaškytės-Lubienės kasdien ekrane neišvysi, žinoma moteris nenutolo nuo žurnalistikos, komunikacijos.
Prancūzijos prabangos prekės ženklas „Dior“ pristatė naujausią „Resort 2025“ kolekciją.